اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس خبر داد

3 برابر شدن اعتبارات اتوبان تبریز - ارمنستان

نماینده مردم تبریز در مجلس از سه برابر شدن اعتبارات اتوبان تبریز- ارمنستان خبر داد.

3 برابر شدن اعتبارات اتوبان تبریز - ارمنستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی ظهر امروز در نشست مشترک خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز اظهار کرد: نمایندگان مردم تبریز در مجلس تمام مطالبات و خواسته‌های مدیریت شهری را احصاء و دریافت کردند و تمام تلاش خود را برای پی‌گیری و حل آنها به کار خواهند بست.

وی همچنین با اشاره به پیشنهادات ارائه شده از سوی نمایندگان مجلس به شهرداری برای دستیابی به بخشی از بودجه‌های ملی افزود: با توجه به تخصیص اعتبارات کلان و ویژه برای احیای دریاچه ارومیه در لایحه بودجه سال آینده به شهرداری تبریز پیشنهاد شد با ارائه طرح‌های مشارکتی احیاء، از این اعتبارات استفاده و در روند احیای دریاچه ارومیه مشارکت کنند.

منادی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از سه برابر شدن اعتبارات طرح جاده ترانزیت جاده تبریز -ارمنستان خبر داد و تصریح کرد: این اعتبارات نیز به عنوان ظرفیتی بالقوه برای توسعه، عمران و آبادانی تبریز محسوب می شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در عین حال با اشاره به پیشنهاد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برای استفاده از اوراق مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری افزود: با توجه به تورم نزدیک به 40 درصدی در کشور، عملاً استفاده از اوراق مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری مقرون به صرفه و موفق نخواهد بود.

انتهای پیام/60002/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول