اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی:

اعتبارات تخصیص یافته به حوزه هنری بسیار ناچیز است

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی اعتبارات تخصیص یافته به بخش فرهنگ و هنر به ویژه برای حوزه هنری استان را ناچیز عنوان کرد.

اعتبارات تخصیص یافته به حوزه هنری بسیار ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسن میلانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروزه تنها ابزار مقابله با تهدیدهای دشمنان و جنگ نرم، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگ و هنر است بنابراین در تخصیص اعتبار به این بخش نباید خساست به خرج داد.

وی با بیان اینکه اعتباری که سالانه به حوزه هنری اختصاص داده می‌شود، بسیار ناچیز است، اضافه کرد: با 100 میلیون تومان اعتبار و حتی کمتر از آن نباید از حوزه هنری انتظار معجره داشت چرا که نمی‌توان با این رقم ناچیز مشکلات فرهنگی و هنری را مرتفع کرد.

میلانی تصریح کرد: کارهای متنوعی از قبیل انتشار چندین عنوان نشریه با زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزش رشته‌های مختلف هنری، تهیه‌کنندگی و ساخت و تولید فیلم‌های سینمایی، پشتیبانی از گروه‌های هنری در زمینه‌های گوناگون، حمایت از برگزاری نمایش‌های آیینی و تعزیه، اقدام به احیای هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی و مقابله با آسیب‌های هنری با زبان هنر و همچنین انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات دیگر در حوزه هنری آذربایجان شرقی انجام می‌یابد.

وی با بیان اینکه مدیر ارشد استان خوشبختانه فردی فرهیخته و ارزشی است، تصریح کرد: بر همین اساس مدیران ارشد استان باید نگاهی کارآمد به مقوله فرهنگ و هنر داشته باشند و توجه به این قبیل مسائل نشاط اجتماعی را در پی خواهد داشت.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی گفت: حوزه هنری دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است و طرح‌های بکر و قابل پژوهش به حوزه ارائه می‌شود که نیازمند حمایت همه جانبه هستند.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول