اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

گارد بنادر هرمزگان حفاظت از 60 درصد عملیات بندری کشور را بر عهده دارد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: گارد و انتظامات بنادر هرمزگان با حراست و حفاظت از 60 درصد عملیات بندری کشور در این استان، وظیفه‌ای مهم را بر عهده دارند.

گارد بنادر هرمزگان حفاظت از 60 درصد عملیات بندری کشور را بر عهده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، حمیدرضا دلبری در نشستی پیرامون هفته حمل و نقل در جمع کارکنان گارد بندری شهید رجایی ضمن تاکید بر اخلاق و رفتار حرفه‌ای به نقش مهم گارد و انتظامات در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی 20 سال گذشته گارد و انتظامات بنادر استان تحول چشمگیری در شکل و محتوا داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه کارکنان گارد و انتظامات بنادر هرمزگان با حراست و حفاظت از 60 درصد عملیات بندری کشور در این استان، وظیفه‌ای مهم را بر عهده دارند، افزود: هم اکنون این نیروها با تجهیزات نوین، آمادگی جسمانی مناسب، لباس متحد‌الشکل و حضور به موقع در تمامی بنادر تحت مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی کشور خدمات مطلوبی را ارائه می‌کنند.

دلبری تاکید کرد: تمامی کارکنان گارد و انتظامات بنادر هرمزگان باید با آراسته بودن به ادب، تواضع، ایمان، اخلاق و برخورد حرفه‌ای تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران، خدمت به این نظام مقدس را سرلوحه کارشان قرار دهند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از نحوه عملکرد گارد بزرگترین بندر تجاری ایران با توجه به ارزیابی صورت گرفته و بر اساس معیارهایی نظیر تکریم و ارباب رجوع، بر لزوم تلاش در حفظ اقتدار و قداست گارد تأکید کرد و از آنها خواست هماهنگی و تعامل با بخش‌های مختلف بندر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

روح‌الله شاعلیا فرمانده مجتمع بندری شهید رجایی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود گفت: در حال حاضر بیش از 200 نفر نیروی مستعد و کارآمد به صورت شبانه‌روزی بر عملیات بندری و دریایی هرمزگان نظارت ویژه دارند و با تعامل مناسب با معاونت‌های اداره کل در جهت تحقق اهداف سازمان بنادر و دریانوردی کشور انجام وظیفه می‌کنند.

شاعلیا ضمن اشاره به موضوع انتخاب مجموعه گارد و انتظامات بندر شهید رجایی به عنوان مجموعه پایلوت جهت تشکیل تیم واکنش سریع دریایی و بندری، خاطرنشان کرد: با گذشت حدود شش ماه از زمان ابلاغ این مصوبه، گروه‌های مختلفی از قبیل کنترل اجتماعات، رهایی گروگانان، راپل، غواصی، غریق نجات، امداد و نجات و آتش‌نشانی تشکیل شده و آموزش‌های لازم را جهت انجام مأموریت‌های حرفه‌ای پشت سر گذاشته‌اند.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول