اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان تورنمنت کشتی فرانسه:

حضور در تورنمنت فرانسه فرصت مغتنمی برای کشتی اصفهان بود

قهرمان تورنمنت کشتی فرانسه گفت: شرکت تیم منتخب کشتی آزاد اصفهان در مسابقات کشتی جام هنری دوگلان فرصت خوبی را در اختیار کشتی گیران اصفهانی قرار داد تا با حضور در یک میدان بین‌المللی توانایی خود را محک بزنند.

حضور در تورنمنت فرانسه فرصت مغتنمی برای کشتی اصفهان بود

سیاوش گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جام هنری دوگلان یکی از تورنمنت‌های معتبر اروپایی است که 39 دوره آن تاکنون برگزار شده است.

وی با اشاره به عنوان سومی اصفهان در این مسابقات تصریح کرد: 20 کشور در این مسابقات شرکت داشتند و حضور کشتی‌گیرانی از کشورهای آمریکا و ژاپن و برخی از کشورهای اروپایی سطح مسابقات را بالا برده بود.

قهرمان تورنمنت کشتی فرانسه در مورد قهرمانی‌اش در این مسابقات تصریح کرد: من پنج دوره کشتی گرفتم و در فینال حریف فرانسوی که در کارنامه‌اش مدال اروپایی داشت، را شکست دادم.

وی با ابراز تشکر از زحمات پدر و مربی‌اش تصریح کرد: حضور تیم منتخب کشتی آزاد اصفهان در این رقابت‌ها حرکت مثبتی بود و باید از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و سرپرست هیئت کشتی بابت فراهم کردن مقدمات شرکت تیم در این مسابقات تقدیر کنم.

گوردزی ادامه داد: کشتی‌گیران اصفهانی پس از حضور در این مسابقات انگیزه زیادی را برای ادامه مسیر به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول