اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

پژوهشگران و فناوران برتر همدان تقدیر می‌شوند

مدیر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 51 پژوهشگر و 17 فناور برتر استان همدان تقدیر می‌شوند.

پژوهشگران و فناوران برتر همدان تقدیر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدیوسف علیخانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال چهاردهمین سال برگزاری مراسم هفته پژوهش را داریم که این مراسم با مسئولیت استانداری برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان کمیته علمی، مسئول برگزاری این مراسم بوده و وظیفه انتخاب پژوهشگران برتر استان را نیز برعهده دارد.

مدیر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: این کمیته متشکل از نمایندگان تمام دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان است که به کمک شاخص‌های مشخص شده اقدام به معرفی پژوهشگر برتر کرده‌اند.

*پژوهشگر پیشکسوت برتر در همدان معرفی می‌شود

وی تصریح کرد: در استان همدان 51 پژوهشگر برتر انتخاب شده که از این تعداد 36 نفر از دانشگاه‌های استان، 14 نفر از دستگاه‌های اجرایی و یک نفر نیز به عنوان پژوهشگر پیشکسوت استان انتخاب و از آنان تقدیر می‌شود.

علیخانی یادآور شد: 17 نفر فنآور برتر نیز توسط پارک علم و فناوری استان انتخاب و معرفی شده که از این تعداد پژوهشگر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی گفت: شعار هفته پژوهش با عنوان «پژوهش و فناوری، کلید توسعه پایدار» است که امیدواریم در راستای تحقق این مهم تلاش مضاعف صورت گیرد.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول