اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

واگذاری وظایف حاکمیتی شهرداری نیازمند اعتمادسازی است

شهردار زنجان گفت: تا زمانی که نظام مهندسی اعتماد لازم را جلب نکند شهرداری قادر به واگذاری وظایف حاکمیتی خود نیست.

واگذاری وظایف حاکمیتی شهرداری نیازمند اعتمادسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن امین ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به لزوم انجام فراهم کردن مقدمات برای انجام هر کاری از جمله مکانیزه کردن امور صدور پروانه ساخت و ساز اظهار داشت: سیستم مکانیزه باید با رعایت همه جوانب و رفع مشکلات کنونی راه‌اندازی شود.

وی بر لزوم حذف دخالت‌های غیرمجاز در صدور پروانه ساخت و ساز و پایان کار تاکید و اضافه کرد: زمان صدور پروانه هم اصلاح و کاهش یابد.

شهردار زنجان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ساخت و ساز در سطح شهر زنجان تصریح کرد: شهرداری زنجان هنوز در مرحله اعتمادسازی بین دفاتر فنی مهندسی است چراکه تخلفات این حوزه زیاد است.

این مسئول با بیان اینکه در برخی مواقع مهندسان توجیه‌گر تخلفات مالکان می‌شوند، ادامه داد: تا زمانی که نظام مهندسی اعتماد لازم را جلب نکند شهرداری قادر به واگذاری وظایف حاکمیتی خود نیست.

امین تاکید کرد: شهرداری در صدد توجیه اقدامات خود در حوزه تخلفات ساختمانی نیست از این رو باید با دقت بیشتری در این حوزه عمل کند.

عضو شورای شهر زنجان در این جلسه بر لزوم استفاده از تجربیات سازمان نظام مهندسی تاکید کرد و ابراز داشت: تعامل بین نهادها و ارگان‌ها باید دو سویه باشد.

سعید خدادادی به مشکلات موجود در نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: حوزه نظارتی سازمان نظام مهندسی باید با دقت بیشتری انجام وظیفه کند چراکه تخلفاتی در این دفاتر به ویژه آنهایی که توسط دانشجویان اداره می‌شود به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/73004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول