اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

موفقیت سازمان صنعت با بازرسی کارشناسان مجرب محقق می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت کهگیلویه و بویراحمد موفقیت سازمان صنعت و معدن در گرو بازرسی و نظارت کارشناسان مجرب دانست.

موفقیت سازمان صنعت با بازرسی کارشناسان مجرب محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز با هدف هم‌افزایی، افزایش تعامل و هماهنگی در راستای برخورد با تخلفات اقتصادی و بهبود نظارت و کنترل بازار کهگیلویه و بویراحمد نشست مشترکی با حضور  مدیران سازمان صنعت، معدن‌ و تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

داریوش دیودیده با بیان این‌که بازار کهگیلویه و بویراحمد در شرایط نسبتا مطلوبی قرار دارد، گفت: این امر نشان از نظارت و کنترل مناسب بازار و تعامل مستمر و سازنده دستگاه‌های متولی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان از مهم‌ترین وظایف و تکالیف سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی است و در این راه تبادل تجربیات متقابل، برگزاری جلسات هماهنگی، اجرای برنامه‌های آموزشی در تمامی حوزه‌ها مؤثر و راهگشا و اثرگذاری نظارت و کنترل بر بازار در شرایط فعلی ملموس‌تر خواهد بود.

دیودیده تصریح کرد: تولید، توزیع و بازرسی سه رکن اساسی در بازار است و نقش بازرسی در میان این سه مهم‌ترین است و بازرسان باید دانش مناسب و آشنایی کامل با جزئیات کار خود را داشته باشند.

وی ابراز داشت: موفقیت سازمان صنعت و معدن در گرو بازرسی و نظارت کارشناسان است و متخلفان به واسطه‌ای تخلفی که مرتکب شده‌اند، جریمه و به تعزیرات حکومتی ارجاع داد ‌می‌شوند تا راه کسب و کار درست را پیش گیرند.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به فراخور وظایف ذاتی خود، هم زمان شکل گرفته و  فلسفه وجودی این دو نهاد مرتبط با هم است.

علی دهبانی‌پور در ادامه از رسیدگی و برخورد جدی با تخلفات به عنوان اصلی‌ترین وظیفه این نهاد خبر داد و گفت: تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به پرونده‌های ارسال شده در زمینه تخلفات اقتصادی برنامه زمان‌بندی تدوین کرده و هدف از این امر تلاش برای رسیدگی نهایی و صدور احکام در اسرع وقت و نظارت بر اجرای مناسب آن است.

انتهای پیام/82009/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول