اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام می‌شود

برگزاری همایش آشنایی با فرصت‌های تجاری بازار قرقیزستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: همایش آشنایی با فرصت‌های تجاری بازار قرقیزستان در 28 آذر ماه سال جاری در بجنورد برگزار می‌شود.

برگزاری همایش آشنایی با فرصت‌های تجاری بازار قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: با عنایت به موافقت سازمان توسعه و تجارت ایران با برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر بیشکک قرقیزستان با محوریت استان خراسان شمالی زمینه حضور با شکوه فعالان و علاقه‌مندان اقتصادی در بخش تجارت خارجی استان در این نمایشگاه فراهم شده است.

وی افزود: به منظور بهره‌مندی هرچه بهتر و آشنایی با تجارت در کشور قرقیزستان با هدف توسعه صادرات غیر نفتی کشور ایران اسلامی شرایطی ایجاد شده است که با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی در سال حماسه اقتصادی نسبت به توانمندسازی علمی فعالان و علاقه‌مندان بخش تجارت خارجی با برگزاری همایش آموزشی آشنایی با فرصت‌های تجاری بازار قرقیزستان بتوانیم شرایط ورود توانمند تجار و بنگاه‌های تولیدی به کشور قرقیزستان را فراهم کنیم.

حسینی تصریح کرد: ضرورت شناخت بیشتر تجار و فعالان اقتصادی استان نسبت به زمینه‌ها و ظرفیت‌های موجود و همچنین شناسائی عرصه‌های جدید در کشور مذکور و همچنین برای گسترش همکاری اقتصادی، تسهیل مراودات مردمی و دسترسی تجار و بخش‌های خصوصی دو کشور از اهداف این همایش خواهد بود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های این همایش و مهم‌ترین هدف ما چگونگی حضور استان در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر بیشکک قرقیزستان است که جزئیات این مهم در کارگاه‌های آموزشی که بعد از این همایش توسط اساتید و صاحب نظران بخش خصوصی و فعال در عرصه تجارت خارجی برگزار خواهد شد به فعالان و بنگاه‌های تولیدی ارائه می‌شود.

حسینی با دعوت از فعالان و علاقه‌مندان به عرصه تجارت خارجی خاطرنشان کرد: این همایش صبح پنج‌شنبه این هفته در محل سالن اجتماعات مجامع امور صنفی بجنورد در خیابان طالقانی غربی جنب اداره برق و بانک ملی شعبه غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول