اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اعلام کرد

کاهش پرونده‌های دعوایی در ارتباط با موقوفات آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: در سال‌های اخیر به ویژه سال 92 تعداد پرونده‌های دعوایی در ارتباط با موقوفات آذربایجان غربی به حداقل ممکن رسیده است.

کاهش پرونده‌های دعوایی در ارتباط با موقوفات آذربایجان غربی

علی مصائبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به بازرسی اخیر از اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اظهار داشت: در جمع‌بندی انجام شده 80 درصد از برنامه‌های اداره کل از سوی چهار معاونت اجرا شده است.

وی با اشاره به پیشرفت خوب اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در پیشبرد اولویت‌های کاری، تصریح کرد: این اداره کل قطعا تا پایان سال جزو استان‌هایی خواهد بود که 100 درصد از برنامه‌های تعیین شده خود را به درستی انجام داده‌اند.

مصائبی به کارهای فرهنگی انجام شده از سوی معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: سهمیه آذربایجان غربی در طرح حفظ قرآن کریم 12 هزار نفر بود که بیش از 13 هزار نفر در آن ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: مسابقات قرآنی در تمام 17 شهرستان آذربایجان غربی به موقع انجام شد.

وی به رشته‌های مختلف مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: قرائت، ترتیل، جمع‌خوانی، اذان و ... از جمله این رشته‌ها هستند.

مصائبی ادامه داد: نفرات برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

وی با اشاره به وظایف معاونت حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: اخذ اسناد موقوفات و تعیین تکلیف آن‌ها و همچنین پیگیری پرونده‌های دعاوی موقوفات از جمله وظایف محول شده به معاونت حقوقی این اداره کل است.

مصائبی اضافه کرد: در سال‌های اخیر به ویژه سال 92 تعداد پرونده‌های دعوایی در ارتباط با موقوفات استان به حداقل ممکن رسیده است و این نشان می‌دهد که مردم به موقوفات احترام می‌گذارند و مسائل را با گفت‌وگو و نشست حل می‌کنند.

انتهای پیام/61010/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول