اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

ارائه خدمات مسکن به مددجویان کهگیلویه

رئیس کمیته امداد کهگیلویه از خرید مسکن مهر جهت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

ارائه خدمات مسکن به مددجویان کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از خرید مسکن مهر جهت پنج نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه، اظهار کرد: یکی از ضروری‌ترین نیازهای انسان داشتن مسکن مناسب است که در این راستا خدمات عمرانی متفاوتی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این زمینه مددجویان فاقد منزل مسکونی که در شهر دهدشت به صورت اجاره‌ای زندگی می‌کردند بر اساس اولویت و داشتن تمامی شرایط شناسایی به اداره راه شهرسازی جهت دریافت مسکن از طریق منازل مسکن مهر معرفی و ثبت‌نام شدند.

رحیمی‌نیا، هزینه ثبت‌نام این خانوارها را 250 میلیون ریال اعلام کرد و اذعان داشت: برای هر خانواده مبلغ 50  میلیون ریال کمک بلاعوض از طریق این نهاد واریز شد و مابقی آن طی وام بلند مدت و به صورت اقساط در زمان تحویل ساختمان از طریق خود مددجو باید پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد پنج نفر از مددجویان ثبت‌نام شده از طریق خرید مسکن مهر صاحب خانه شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه، تصریح کرد: قبلاً نیز 57 نفر از مددجویان معرفی و جهت مسکن مهر ثبت‌نام شدند.

رحیمی‌نیا با بیان این مطلب که خرید مسکن مهر فقط جهت مددجویان شهر دهدشت انجام خواهد گرفت، گفت: برای مددجویانی که در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر زندگی می‌کنند نیز از طریق تسهیلات بنیاد مسکن و کمک‌های بلاعوض این نهاد، مسکن احداث شد.

این مسئول، یادآور شد: تامین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی از اهداف اساسی و مهم به شمار می‌رود و در همین راستا کمیته امداد شهرستان کهگیلویه خدماتی از قبیل احداث مسکن، سرویس بهداشتی، حمام، دیوار حیاط، تعمیرات کلی و جزئی مسکن به جامعه هدف خود ارائه می‌کند.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول