اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌و‌گو با فارس:

مسابقات انتخابی کشتی فرنگی جوانان قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت کشتی استان قم از برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی رده سنی جوانان قم برای شناخت ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

مسابقات انتخابی کشتی فرنگی جوانان قم برگزار می‌شود

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: همانگونه که قبلاً هم گفته بودم برای هر اعزامی که به پیکارهای قهرمانی کشتی کشور در رده‌های سنی مختلف هر دو رشته آزاد و فرنگی انجام می‌دهیم، اولویت اصلی ما برای شناخت برترین‌ها، پیکارهای انتخابی است.

وی ادامه داد: این مهم به ما کمک می‌کند تا بهترین‌های کشتی استان را برای قرار دادن در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور شناسایی کنیم و بتوانیم همچنان مسیر رو به رشد و پیشرفت کشتی قم را در جدال با برترین‌های کشور ادامه بدهیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: ما اوایل آذر ماه میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور بودیم اما اکنون که رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی را پیش رو داریم، باز هم مسابقات انتخابی را ملاک شناخت برترین‌ها قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به دعوت از کشتی‌گیران تمام باشگاه‌های فعال کشتی فرنگی قم برای حضور در مسابقات انتخابی، ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در هیئت، رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی جوانان قم از امروز پنج‌شنبه با حضور برترین‌های کشتی استان قم برگزار می‌شود.

حلوایی یاد آور شد: کشتی‌گیران حاضر در رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی جوانان استان قم در هشت وزن برای کسب مجوز عضویت در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور با یکدیگر پیکار می‌کنند در حالی که این رقابت‌ها در سالن کشتی مرحوم سلطانی‌نژاد مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها کشتی‌گیرانی از باشگاه‌های مختلف و در اوزان گوناگون شرکت دارند که برای کسب رتبه‌های بر‌تر و حضور در تیم کشتی فرنگی جوانان قم باهم به رقابت می‌پردازند و بعد از پایان این مسابقات تیم قم در مسابقات قهرمانی کشور حضور می‌یابد.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: رقابت‌های انتخابی در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار خواهد شد در حالی که مراسم وزن‌کشی مسابقات چهارشنبه شب بیستم آذر ماه در مجموعه ورزشی تختی انجام پذیرفت و کشتی‌گیران حریفان خود را شناختند.

وی اذعان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، شرایط سنی کشتی‌گیران جوان در سراسر کشور به شکلی است که متولدین دی ماه سال 1372 به بعد می‌توانند در این رده سنی کشتی بگیرند در حالی که ما بهتر از رقابت‌های عمومی کشور در این رقابت‌ها انتظار کسب مدال‌های بیشتری داریم.

انتهای پیام/78002/ل40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول