اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 8 وزن

برترین‌های انتخابی کشتی فرنگی جوانان قم معرفی شدند

پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی رده سنی جوانان قم برای شناخت ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

برترین‌های انتخابی کشتی فرنگی جوانان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، زمان زیادی به آغاز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور باقی نمانده است و با توجه به اینکه هیئت کشتی استان قم برای هر اعزامی که به پیکارهای قهرمانی کشتی کشور در رده‌های سنی مختلف هر دو رشته آزاد و فرنگی انجام می‌دهد، اولویت اصلی برای شناخت برترین‌ها را پیکارهای انتخابی قرار داده بر همین اساس برترین‌های کشتی قم به آوردگاه انتخابی آمده بودند.

با توجه به اینکه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا و جهان در سال آینده میلادی محسوب می‌شود، بهترین‌های کشتی استان برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور در این انتخابی حضور یافته بودند.

کشتی‌گیرانی که در ترکیب تیم قم اوایل آذر ماه در رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور حضور یافته بودند در این انتخابی شرکت کردند تا بخت خود را برای عضویت در تیم اعزامی بم به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی بیازمایند.

با دعوت از کشتی‌گیران تمام باشگاه‌های فعال کشتی فرنگی قم برای حضور در مسابقات انتخابی، بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در هیئت، رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی جوانان قم با حضور برترین‌های کشتی استان قم برگزار شد و در هشت وزن برترین‌های خود را شناخت.

کشتی‌گیران حاضر در رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی جوانان استان قم در هشت وزن برای کسب مجوز عضویت در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور با یکدیگر پیکار کردند در حالی که این رقابت‌ها در سالن کشتی مرحوم سلطانی‌نژاد مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم به انجام رسید.

در این رقابت‌ها کشتی‌گیرانی از باشگاه‌های مختلف و در اوزان گوناگون شرکت داشتند و برای کسب رتبه‌های بر‌تر و حضور در تیم کشتی فرنگی جوانان قم با هم به رقابت پرداختند تا بعد از پایان این مسابقات تیم قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان برود.

رقابت‌های انتخابی در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار شد در حالی که در وزن 50 کیلوگرم علی شاه قلعه، در وزن 55 کیلوگرم مهدی قادری، در وزن 60 کیلوگرم مهدی مراد حاصلی، در وزن 66 کیلوگرم رضا جشن‌لو، در وزن 74 کیلوگرم سعید نامیان، در وزن 84 کیلوگرم مهدی ابراهیمی، در وزن 96 کیلوگرم علی فتاحی‌منش و در وزن 120 کیلوگرم یحیی جساس قهرمان اوزان هشت‌گانه شدند.

انتهای پیام/78002/س20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول