اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 35 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی به مدال برنز جام پهلوانک‌ها دست یافت

کشتی‌گیر خردسال و آینده‌دار قمی با قرار گرفتن در جایگاه سوم موفق به کسب مدال برنز پیکارهای کشتی فرنگی جام پهلوانک‌ها شد.

کشتی‌گیر قمی به مدال برنز جام پهلوانک‌ها دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی خردسالان کشور با عنوان جام پهلوانک‌ها برگزار شد و در آن چهره‌های آینده‌دار کشتی کشور از استان‌های مختلف حضور داشتند.

این در حالی است که سالن شهدای هفتم تیر شهر تهران میزبان و پذیرای تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور جام پهلوانک‌ها بود و در پایان رقابت‌هایی که خردسالان آینده‌دار کشتی کشورمان با یکدیگر سرشاخ شدند تیم قم توسط علی عبدی صاحب یک نشان برنز شد.

نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی جام پهلوانک‌ها در رده سنی خردسالان جمعه شب بیست و دوم آذر ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حالی به کار خود پایان داد که از قم نیز تیمی متشکل از 10 کشتی‌گیر خردسال راهی این پیکارها شده بودند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی و همچنین شرایط برگزاری و بخشنامه این مسابقات، جدال کشتی‌گیران شرکت‌کننده در اوزان 28، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66 و 75 کیلوگرم و البته بدون ارفاق وزن برگزار شد و تیم قم در وزن 35 کیلوگرم توسط علی عبدی به مدال برنز دست یافت.

این در حالی است که کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1379 تا دهم دی ماه سال 1381 مجاز به شرکت در این مسابقات بودند و در حالی که هر استان مجاز بود با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت کند، تهران به عنوان میزبان با دو تیم در این مسابقات حضور یافت ولی امتیازات کشتی‌گیران آنها جداگانه محاسبه شد.

علی عبدی کشتی‌گیر آینده‌دار قمی جزو یکی از کشتی‌گیران حاضر در پنج روز نخست این پیکارها بود و بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، در روز نخست جدال کشتی‌گیران اوزان 28، 32، 35، 38، 42 و 47 کیلوگرم برگزار شد.

در این وزن سجاد گودرزی از توابع تهران و علی ایمانی از خراسان رضوی به دیدار نهایی رسیدند و برنده این مسابقه نماینده توابع تهران بود و وی قهرمان شد، ضمن اینکه علی ایمانی به مقام نایب قهرمانی رسید و مقام سوم مشترک به رامین حسینوند از خوزستان و علی عبدی از قم رسید.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول