اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت کردستان خبر داد

افزایش 63 درصدی اعزام حجاج در کردستان

مدیرکل حج و زیارت کردستان از افزایش 63 درصدی اعزام حجاج به مکه مکرمه و مدینه منوره نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.

افزایش 63 درصدی اعزام حجاج در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال در برنامه‌ زنده از شبکه استانی کردستان اظهار کرد: افرادی که دارای کارت‌های ودیعه‌گذاری قبل از سال 87 هستند می‌توانند برای ثبت‌نام اعزام به حج عمره مفرده به دفاتر خدمات زیارتی استان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اولویت‌های 300 تا 330 نیز می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر خدمات زیارتی سطح استان مراجعه کنند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان از افزایش 63 درصدی اعزام حجاج نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال 790 هزار نفر از سراسر کشور برای انجام مناسک حج به مکه مکرمه و مدینه منوره عازم می‌شوند.

ناظمی‌جلال با بیان اینکه اولین کاروان امسال در تاریخ 20 دی ماه سال‌جاری اعزام می‌شود، تصریح کرد: هزینه‌های حج عمره در سال‌جاری نسبت به سال گذشته 15 درصدی کاهش یافته است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان در ادامه به اعزام 902 زائر کردستانی در حج تمتع امسال به سرزمین وحی اشاره کرد و گفت: این تعداد زائر در قالب هفت کاروان از شهرستان‌های بانه، بیجار، سقز، سنندج، قروه و مریوان عازم سرزمین وحی شدند.

ناظمی‌جلال با بیان اینکه 31 نفر از این تعداد عوامل اجرایی کاروان‌ها بودند، تصریح کرد: 400 زائر مرد و 471 زائر زن در قالب این کاروان‌ها در مهرماه امسال به مکه مکرمه و مدینه معظمه مشرف شدند.

وی با اشاره به اقامت 10 روزه حجاج در سرزمین وحی، اظهار داشت: 121 نفر از زائران استان کردستان از سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده کردند.

انتهای پیام/79002/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول