اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

سالن ورزشی 9 دی در قروه بهره‌برداری شد

بسیج سالن ورزشی 9 دی با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در قروه بهره‌برداری شد.

سالن ورزشی 9 دی در قروه بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، این سالن ورزشی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال احداث شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بهره‌برداری از این طرح ورزشی اظهار کرد: عملیات احداث 6 سالن ورزشی در سطح شهرستان در حال انجام است.

جعفر کاوه افزود: سالن‌های ورزشی صالحین در دزج و سریش‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد ریال، آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه دو سالن دیگر نیز در دلبران و ناحیه منفصل شهری قلعه در مجموع با اعتبار اولیه 400 میلیون ریال آغاز شده است خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون 11 زمین ورزشی در روستاهای شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج به عنوان یک نیروی انقلابی و عظیم است، گفت: این نیرو با برخورداری از شیرمردان و شیرزنان مؤمن و متعهد، فداکاری‌ها و ایثارهای فراوانی را در راه باروری نهال انقلاب اسلامی انجام داده است.

کاوه افزود: آنان در طول جنگ تحمیلی نیز دست از ایثار و فداکاری برنداشته و تمامی دشمنان اسلام را بر جای خود نشاندند.

فرمانده سپاه قروه خاطرنشان کرد: این دریادلان علاوه بر آمادگی روحی نیاز دارند که از جهت جسمی نیز آمادگی کافی را داشته باشند و این امر در سنگر ورزش می‌تواند محقق شود.

به گفته وی، فعالیت‌های ورزشی در چارچوب برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، نه تنها باعث رقابت‌های سازنده‌ای در میان این عزیزان می‌شود، بلکه آمادگی جسمانی و دفاعی و همچنین بالابردن روحیه آنان را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت بسیج در ساخت اماکن ورزشی در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری است که جوانان و نوجوانان را به بهره‌گیری از تحصیل، تهذیب و ورزش سفارش نموده‌اند.

کاوه تحقق و عینیت بخشیدن به رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در امر غنای فرهنگی و حاکمیت ارزش‌ها در عرصه‌های مختلف ورزش شهرستان را از مهم‌ترین رویکردهای مدنظر بسیج ورزشکاران در این شهرستان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: جذب، آموزش، سازماندهی و به‌کارگیری ورزشکاران داوطلب به منظور تحقق‌ بخشی از ارتش بیست میلیونی، تحکم بخشیدن به هویت دینی، ملی و انقلابی جامعه ورزش و الگوسازی و جهت‌دهی به رفتار ورزشکاران قهرمان به سوی ورزشکارانی با اخلاق، مومن، تکلیف‌گرا، بصیر، ولایت‌مدار و پهلوان توسعه و ترویج باورها، اعتقادات و انگیزه‌های انقلابی، دینی و ملی در جامعه ورزش شهرستان از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

انتهای پیام/79009/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول