اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت نهم دی صورت می‌گیرد

9 دی اجتماع مردم ولایت‌مدار اراک برای خلق حماسه‌ای دیگر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اجتماع مردم ولایت‌مدار اراک به مناسبت گرامیداشت نهم دی در مسجد الزهرای اراک خبر داد.

9 دی اجتماع مردم ولایت‌مدار اراک برای خلق حماسه‌ای دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام عباس هاشمی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت 9 دی در اراک اظهار داشت: نهم دی‌ماه یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: امسال نیز همانند سال گذشته اجتماع مردم ولایت‌مدار اراک در راستای گرامیداشت این روز هشتم دی ماه ، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد الزهرا اراک برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: حضور گسترده مردم در این اجتماع بار دیگر هوشیاری ملت ایران را به رخ دشمنان خواهد کشید.

هاشمی گفت: 9 دی ماه روز بسیار با عظمتی در تاریخ کشور است که باید برنامه‌های ویژه‌ای در راستای گرامیداشت آن برگزار شود.

وی همچنین از تشکیل ستاد مردمی حماسه نه دی خبر داد و گفت: تلاش داریم این ستاد را با حضور جریان‌ها و تشکل‌های فرهنگی مردمی تشکیل دهیم.

به گفته وی تشکیل شش کمیته دانشجویی، دانش آموزی، تبلیغات و اطلاع رسانی، فضاسازی شهری، طلاب و روحانیون و فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه به شمار می‌رود.

فرماندار اراک نیز در ادامه این جلسه گفت: نهم دی ماه سال 88 نمونه بارزی از حضور بی‌بدیل زنان و مردان غیوری بود که برای صیانت از اعتقادات، نظام و ولایت فقیه خودجوش در صحنه حضور یافته و وفاداری خود را به نظام و رهبری به اثبات رساندند.

مسلم پورقاسمیان نهم دی‌ماه سال 88 را فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی در تاریخ مبارزات مردم ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: حماسه بزرگ 9 دی توطئه‏های رنگین، پیچیده و خطرناک صهیونیست و استکبار جهانی را در هم کوبید و نشان داد ملت ایران ملتی وفادار به نظام و ولایت فقیه و همواره آماده جانفشانی در راه ارزش‌‌های این نظام و انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با حماسه سازی خود در نهم دی ماه سال 88 به دنیا ثابت کردند که همچنان آماده جانفشانی در راه انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

فرماندار اراک با بیان اینکه نهم دی پیام‌های بسیار ارزشمندی به دنبال داشت، ادامه داد: یکی از این پیام‌ها این است که مردم برای همیشه و تا آخر، با ولایت خواهند ماند.

پورقاسمیان با بیان اینکه این روز موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت و همچنین جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است افزود: مردم در 9 دی‌ با حضور آگاهانه و با بصیرت خود و با تبعیت از مقام معظم رهبری جواب دندان‌ شکنی به حرمت ‌شکنان و فتنه‌گران دادند و بیعت و اطاعت خود را برای دیگر بار با ولایت به اثبات رساندند.

وی با اشاره به تقارن نهم دی با 28 صفر و سالروز وفات حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت: هدف از برگزاری مراسم نهم دی ماه نباید تخریب یک شخص یا گروه خاصی باشد بلکه تنها حضور و حماسه سازی مردم ایران اسلامی در این روز را باید گرامی بداریم.

انتهای پیام/87010/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول