اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی:

بهزیستی با حمایت‌های مردمی فعالیت خود به محرومین را گسترش دهد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: بهزیستی می‌تواند با حمایت‌های مردمی فعالیت خود در رسیدگی به محرومین را گسترش دهد.

بهزیستی با حمایت‌های مردمی فعالیت خود به محرومین را گسترش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، شکر‌الله حسن‌بیگی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: بهزیستی نقش به سزایی در فقرزدایی در جامعه دارد که ایفای این نقش منوط به مشارکت و کمک‌های مردمی است.

وی تصریح کرد: بهزیستی باید با شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای فقرزدایی در جامعه عمل کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه راه رسیدن به خدا و تقرب به درگاه الهی از میان مردم و خدمت به جامعه عبور می‌کند، بیان داشت: خدمت به محرومان و نیازمندان از اجر معنوی بسیار بالایی برخوردار است.

حسن بیگی ادامه داد: استانداری مرکزی به منظور حمایت از نیازمندان آمادگی کامل دارد که هر گونه حمایت و کمکی نیاز باشد در حد توان خود ارائه دهد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش 9 ماه از عملکرد و نحوه هزینه کرد کمک‌های مردمی در حوزه مشارکت‌های بهزیستی استان مرکزی گفت: در اسلام بر اهمیت احسان و نیکوکاری در فرهنگ دینی و استفاده مطلوب از فضای معنوی تأکید شده و مردم این استان بر اساس آموزه‌ها و تعالیم دینی در انجام امور خیر پیش‌قدم هستند و شکرانه سلامت خود را با انجام کارهای خیر و خداپسندانه می‌پردازند.

رضا ربیعی، کمبود اعتبارات بهزیستی در سطح استان، مشکلات ساخت مسکن 700خانوار از مددجویان تحت پوشش در شهر مهاجران، مشکل انشعابات آب، برق،گاز و همچنین مشکلات مراکز نگهداری بهزیستی را از مهم‌ترین مشکلات این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/87005/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول