اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خواستار شد

اعطای پایان کار اماکن با استعلام از بهزیستی

شهردار شیراز بر دریافت ضوابط بهزیستی برای ارائه به مهندسان به منظور مناسب‌سازی اماکن برای معلولان تاکید کرد.

اعطای پایان کار اماکن با استعلام از بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر ریاست حوزه شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت در جلسه هم‌اندیشی پیرامون بررسی مشکلات معلولان با مدیرکل بهزیستی فارس، با بیان اینکه از دو سال گذشته تلاش کردیم با به کارگیری مشاوران افتخاری از جامعه معلولان برای شهرداران مناطق 9گانه، گام‌های مؤثری برداریم، اظهار داشت: باید به سمتی برویم که تمام جوانب برای ساختن شهر بدون مانع اندیشیده شود.

وی افزود: وظیفه داریم شهر را به گونه‌ای مناسب‌سازی کنیم که هیچ‌کدام از شهروندان در هر شرایط جسمانی که قرار دارند دغدغه‌ای برای تردد نداشته باشند.

شهردار شیراز با بیان اینکه همگی در مقابل تمام اقشار جامعه به ویژه معلولان مسئول هستیم، گفت: اگر تمام مدیران و مسئولان به وظیفه خود عمل کنند، وضعیت عبور و مرور معلولان به مراتب بهتر از گذشته می‌شود.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی دقیق در مورد وضعیت معلولان می‌تواند روند اصلاح و مناسب‌سازی را تسریع بخشد، اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون در اجرای پروژه‌ها، مسیر عبور با ویلچر را مور توجه قرار داده‌ایم و در همین راستا نیز اعتباراتی در مورد پیاده‌روسازی، احداث خیابان و پل‌سازی با هدف بهسازی و مناسب‌سازی برای معلولان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2448/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول