اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی شیراز صورت گرفت

بررسی راهکارهای توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای جنوب کشور

راهکارهای توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای جنوب کشور با حضور معاون پژوهشی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی شیراز بررسی شد.

بررسی راهکارهای توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس مرکز رشد فناوری اطلاعات این دانشگاه اظهار داشت: معاونان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بازدیدی از مرکز رشد فناوری اطلاعات با فعالیت‌های شرکت کهکشان الکترونیک از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی شیراز و فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای آشنا شدند.

سید جلیل معصومی ابراز داشت: در این بازدید که توسط معاون پژوهشی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و رئیس دانشگاه علمی کاربردی این بنیاد و معاونان تولید و نظارت و ارزشیابی صورت گرفت، فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت کهکشان الکترونیک در حوزه تولید Game در جلسه‌ای مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه هیئت بازدیدکننده با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده خواستار اطلاع‌رسانی بیش از پیش دستاوردهای صورت گرفته شدند.

محمد منصوری بررسی راهکارهای توسعه صنعت Game در بحث آموزش و تولید در جنوب کشور را از دیگر محورهای این جلسه برشمرد.

در حال حاضر تنها 24 شرکت در سطح کشور در زمینه بازی‌سازی فعال هستند و شرکت کهکشان الکترونیک از معدود شرکت‌های فعال و پیشرو در این حوزه در جنوب کشور است.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول