اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری گیلان:

بازی رایانه‌ای میرزاکوچک وارد بازار می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: بازی رایانه‌ای میرزاکوچک جنگلی در پارک فناوری گیلان به تولید انبوه رسیده و آماده ارائه به بازار مصرف در سطح کشور و صادرات به زبان‌های انگلیسی و عربی است.

بازی رایانه‌ای میرزاکوچک وارد بازار می‌شود

مجید متقی‌طلب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه نرم‌افزار بازی رایانه‌ای میرزا کوچک آماده ارائه به بازار مصرف است، اظهار کرد: از چند سال پیش برای تهیه این بازی فعالیت‌هایی صورت گرفته و آماده ارائه به بازار مصرف کشور شده است.

وی درباره زمان رونمایی بازی رایانه‌ای میرزا کوچک افزود: امسال همزمان با سالگرد شهادت میرزا کوچک خان جنگلی بازی رایانه‌ای با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه بازی رایانه‌ای مذکور براساس سرگذشت میرزا کوچک تهیه شده است، تصریح کرد: این بازی رایانه‌ای حاوی دوران مبارزات میرزا کوچک بوده و داستان واقعی است.

وی هدف از تولید بازی رایانه‌ای میرزا کوچک در پارک علم و فناوری گیلان را مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن از طریق بازی‌های رایانه‌ای ذکر کرد.

متقی‌طلب تصریح کرد: عمده بازی‌هایی که وارد کشورمان می‌شوند، عوامل تخریب فرهنگی را به همراه دارند و مناسب با فرهنگ ما نیستند، به همین منظور تیم‌هایی در کشور و نیز در پارک فناوری گیلان اقدام به تهیه داستان‌های واقعی درباره جنگ خلیج فارس و میرزا کوچک در قالب بازی رایانه‌ای کرده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه تمام مسایل فنی و اجرایی بازی به صورت نرم‌افزاری آماده شده است، خاطرنشان کرد: بازی یارانه‌ای میرزا کوچک به تولید انبوه رسیده و آماده صادرات به کشورهای دیگر به زبان انگلیسی و عربی است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان فعالیت مهم این مرکز را تبدیل ایده به محصول و حمایت از دستاوردهای پژوهشی ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول