اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره ارشاد استان قم:

11 بازی رایانه‌ای در قم در حال تولید است

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به تولید 11 بازی رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: این حرکت فرهنگی با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اتفاق افتاد.

11 بازی رایانه‌ای در قم در حال تولید است

حسین نیازمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قم با بیان اینکه به منظور جلوگیری از ورود آثار غیرمجاز و مخرب ذهن کودکان و نوجوانان، تولید بازی‌های رایانه‌ای در کشور از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: این اداره کل از سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین اعتبار برای تولید بازی‌های رایانه‌ای پاک به ویژه بازی‌هایی با محوریت موضوعات دینی و قرآنی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی پیشرفت قم در تولید بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن را قابل توجه عنوان کرد و افزود: با تعامل و تنظیم تفاهم‌نامه با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مشارکت این نهاد تأثیرگذار برای همکاری و سرمایه‌گذاری در تولید بازی‌های رایانه‌ای در استان قم جلب شد و ساخت 11 بازی رایانه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

نیازمند با بیان اینکه این بازی‌ها در دست تولید هستند، گفت: با تکیه بر ظرفیت فنی و محتوایی موجود، حدود نیمی از این بازی‌ها مراحل پایانی ساخت را پشت سر گذاشته‌اند.

وی این اقدام را در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها بی‌نظیر دانست و افزود: قم می‌تواند در این امر به خودکفایی برسد و الگوی مناسبی برای تولید بازی‌های رایانه‌ای و حتی انیمیشن در کشور باشد.

انتهای پیام/2258/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول