اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد

رونمایی از بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» در گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از رونمایی بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» در این استان خبر داد.

رونمایی از بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری صبح امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران استان گیلان با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو اظهار کرد: ‌امیدواریم دانشجویان در امور علمی و فناوری موفق‌تر از گذشته عمل کنند.

وی تاریخ سیاسی ایران در منطقه و جهان را مورد توجه خواند و افزود: ایران از نظر جغرافیایی و فرهنگی صاحب تمدن و فرهنگ است و پس از ظهور اسلام در این کشور تحولات بزرگی رخ داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در قرن اخیر شاهد تحولات سیاسی در کشور و منطقه بودیم، افزود: این تحولات قابل توجه بوده است و گیلان نیز در طول تاریخ در مسائل مختلف پیشگام بوده است.

وی توجه به تاریخ ماندگار کشور از جمله گیلان را با اهمیت دانست و تصریح کرد: یکی از چهره‌های ماندگار کشور میرزا کوچک‌خان جنگلی است که مبارزات آن و حرکت‌های انقلابی این شخصیت بزرگ مانع از تصرف کشور به دست بیگانگان شد.

یاری، میرزاکوچک‌خان جنگلی را یکی از شخصیت‌های پر افتخار کشور نامید و خاطرنشان کرد: میرزاکوچک‌خان  توانست با حرکت انقلابی خود بیگانگان را در تصرف کشور ناکام بگذارد و اگرچه به شهادت رسید اما مانع از تصرف منطقه به دست بیگانگان شد و این حرکت قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع انقلاب مزار میرزا ترمیم شد، گفت:‌برای شناساندن این چهره پس از انقلاب تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد:‌ بسیاری می‌خواستند اهداف میرزا را مصادره کرده و به جریان خاصی هدایت کنند که این کار عملی نشد زیرا میرزا یک شخصیت مذهبی و حوزوی بود که هرگز از فرهنگ بیگانه تبعیت نکرد.

وی با اشاره به فعالیت مؤسسه تنیان در تبلیغات اسلامی یادآور شد: این موسسه با فعالیت جمعی از دانشجویان اقدام به تولید بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» کرده ‌است.

یاری اضافه کرد: بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» شامل 6 مرحله از فعالیت میرزاکوچک‌خان جنگلی است که تهیه شده و با توجه به پیچیدگی کار تلاش‌های زیادی برای تولید آن صورت گرفته است.

وی این حرکت جوانان دانشجو را برای احیای فرهنگ گذشته قابل تحسین دانست و متذکر شد: این حرکت درسی است که جوانان ما برای احیای گذشته انجام داده و در اختیار نسل‌های بعدی قرار می‌دهند و این توانمندی در جوانان وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان درباره زمان رونمایی این بازی رایانه‌ای خاطرنشان کرد: بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» فردا رونمایی می‌شود.

وی یادآور شد: این بازی جدید می‌تواند در سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/2300/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول