اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم انجام شد

رشد یک درصدی عملیات اجرای شبکه گاز در گلستان

مدیرعامل شرکت گاز گلستان عملکرد 100 روزه گازرسانی در دولت یازدهم را مطلوب خواند و گفت: عملیات اجرای شبکه گاز در این استان از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم یک درصد رشد داشته است.

رشد یک درصدی عملیات اجرای شبکه گاز در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، رمضانعلی سنگدوینی روند مطلوب گازرسانی در دولت یازدهم را مورد ارزیابی قرار داده و بسیار مطلوب خواند.

وی افزود: خوشبختانه با آغاز به کار دولت یازدهم روند توسعه گازرسانی در سطح استان گلستان همچنان باشتاب در حال اجرا بوده و در 100 روز اول دولت اعتدال و امید عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در استان گلستان 7 هزار و 133 کیلومتر شبکه گاز اجرا شده است که از این میزان 83 کیلومتر در دولت جدید بوده که در مقایسه با عملکرد گذشته یک درصد رشد نشان می‎دهد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: تعداد 4 هزار و 14 عدد انشعاب نیز در دولت یازدهم با دو درصد پیشرفت نصب شده که در مجموع با احتساب این مقدار تاکنون تعداد 241 هزار و 417 عدد انشعاب در سطح استان نصب شده است.

سنگدوینی افزود: در همین زمینه تا این زمان معادل 429 هزار مشترک گاز نیز جذب این شرکت شدند که 9 هزار و 700 مورد در دولت اعتدال و امید انجام شده و این بخش نیز در مقایسه با عملکرد گذشته دو درصد رشد داشته است.

وی اذعان داشت: در حال حاضر از مجموع تعداد 441 هزار و 400 خانوار حدود 9 هزار و 210 نفر در دولت یازدهم به جمع مصرف‎کنندگان گاز طبیعی اضافه شده‎اند، ضمن اینکه در بخش روستایی نیز تعداد 13 روستا را از نعمت گاز بهره‎مند کردیم که در این دو بخش نیز شاهد رشد دو درصدی بوده‎ایم. 

مدیرعامل گاز گلستان خاطرنشان کرد: امروز در استان شاهد رشد و جهش خوبی در زمینه گازرسانی هستیم که این امر نشان از عزم و تلاش جدی دولتمردان برای رسیدن به قله‎های تعالی و پیشرفت دارد.

انتهای پیام/2307/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول