اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری کلانشهر قم انجام می‌شود

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری «هوای پاکیزه» در قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری «هوای پاکیزه» همزمان با هفته حمل و نقل و ترافیک خبر داد.

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری «هوای پاکیزه» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل وفایی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی این سازمان در هفته حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: در این هفته تلاش خواهیم کرد که با برنامه‌های مختلف در راستای اصلاح فرهنگ ترافیک و استفاده از وسایلی نظیر دوچرخه به جای خودرو برای ترددهای درون شهری اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: در همین راستا همایش دوچرخه‌سواری با عنوان «هوای پاکیزه» روز جمعه 29 آذرماه برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه عموم مردم می‌توانند در این همایش شرکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: این همایش از ساعت 9 صبح از مقابل شهرداری منطقه هفت واقع در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز شده و شرکت‌کنندگان مسیر هفت کیلومتری تا مسجد مقدس جمکران را رکاب خواهند زد.

وی با اشاره به اینکه این همایش با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به افراد برتر در این همایش هدایایی اهدا خواهد شد و به شرکت‌کنندگان در همایش دوچرخه‌سواری نیز به قید قرعه هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول