اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 بهمن ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان در شیراز

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: سومین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان کالای این استان 30 بهمن ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد ابراهیم صداقت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین اهداف این همایش اجرای قانون هشت‌گانه سازمان ملل که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان‌ها ابلاغ شده است، شامل حق برخورداری از سلامتی، ایمنی، اطلاع‌رسانی صحیح کالا، حق برخورداری از بازارهای رقابتی، تامین نیازهای اساسی در تصمیم‌گیری، جبران خسارت، آموزش، محیط زیست سالم و حق داشتن تشکل است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان در سال 1390 با حضور 47 واحد تولیدی، در سال 91 با 89 واحد و در سال جاری نیز با 130 واحد تولیدی و خدماتی در استان فارس برگزار که به واحدهای نمونه گواهی‌نامه خدماتی و تندیس اهدا می‌شود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح کرد: از تعداد واحدهای تولیدی و خدماتی شرکت‌کننده در این همایش 48 واحد تولیدکننده مواد غذایی، 15 واحد شیمیایی و پتروشیمی، 35 واحد ساختمان و ماشین‌آلات و 33 واحد خدمات هستند که خدمات آن‌ها مورد داوری قرار می‌گیرد.

صداقت بیان داشت: شاخصه‌های ویژه در ارزیابی واحدهایی که مشمول دریافت گواهی‌نامه خدماتی هستند، داشتن حداقل 75 درصد رضایتمندی مشتری، کیفیت و خدمات کالا، رعایت قیمت، نوع توزیع و خدمات پس از فروش و داشتن نشان تجاری مستقل است.

وی اضافه کرد: داشتن پروانه بهره‌برداری، علامت استاندارد، نداشتن حکم قضایی و کیفری، تعزیراتی و زیان مالی در دو سال گذشته از دیگر شرایط دریافت گواهی‌نامه حقوق مصرف‌کنندگان است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ابراز داشت: به موفق‌ترین واحدهایی که در توسعه کمی و کیفی کالا، نوآوری در ارائه خدمت، رقابت در کالای رقابت‌پذیر، رضایتمندی مشتری و کاهش هزینه شرکت فعال داشته‌اند نیز تندیس اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2448/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول