اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته 3

شهرداری همدان بدون تمرین و برنامه میهمان بعثت کرمانشاه شد

تیم فوتبال شهرداری همدان در شرایط بسیار نامطلوب در رقابت‌های لیگ دسته 3 قرار گرفته و بدون زمین تمرینی و نداشتن تمرینات مناسب باید امروز در کرمانشاه به مصاف تیم بعثت این شهر برود.

شهرداری همدان بدون تمرین و برنامه میهمان بعثت کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در مرحله دوم که با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی در حال برگزاری است که با انجام چند بازی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

در مرحله دوم لیگ دسته 3 تیم فوتبال شهرداری همدان با تیم‌های بازرگانی کوارشیراز، ایرانجوان خورموج، مس شهربابک، دارتاک لرستان، پتوی لاله اصفهان، فرهنگ رامهرمز، یادآوران شلمچه، ذوب آهن نوین اصفهان، داتیس لرستان، بعثت کرمانشاه و آشیان گستران ورامین هم‌گروه شده است، برای صعود به لیگ دسته دوم تلاش زیادی کند و بعد حریف شهرداری خواهد بود.

تیم فوتبال شهرداری همدان که در دور نخست موفق شد به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله بعد صعود کند، با تغییراتی وارد کوران اصلی مسابقات لیگ دسته 3 شده و با به کار گرفتن همه امکانات سعی دارد به لیگ دسته بالاتر صعود کند.

این تیم سعی کرده شاکله اصلی تیمش را حفظ کند و ضمن قطع همکاری با چهار بازیکن همدانی به دلایل مختلف 6 بازیکن جدید را به این تیم اضافه کرده است.

تیم شهرداری همدان که در تعطیلات نیم‌فصل با اضافه شدن بازیکنان جدید سعی کرده با آمادگی بهتری نسبت به دور نخست وارد کوران مسابقات شود، با مشکل بزرگی به نام نداشتن زمین تمرینی مواجه شده است.

هرچند مجموعه باشگاه شهرداری همدان دارای زمین چمن اختصاصی است، اما به خاطر عدم مراقبت از زمین به دلیل بارش‌های چند روز اخیر در همدان و احتمالاً به دلیل یخ‌زدگی مجبور شده از زمین چمن ورزشگاه سعیدیه که در اختیار باشگاه پاس است، استفاده کند.

سرمربی این تیم مدعی شده که بعد از بازی نخست و بازگشت از شیراز تنها سه جلسه و در نصف زمین چمن مصنوعی سعیدیه تمرین کرده و این شرایط برای یک تیم شاغل در لیگ دسته سه اصلاً مناسب نیست.

تیم شهرداری همدان در هفته نخست این رقابت‌ها در شیراز به میدان رفت و در نهایت با سه گل برابر نماینده فوتبال این شهر با شکست سنگین مواجه شد و در حال حاضر قعرنشین جدول 12 تیمی این گروه است.

بعد مسافتی که در بین شهرهای میزبان این گروه وجود داشته و دارد، مهم‌ترین مشکل تیم شهرداری است که بنابر تصمیم مدیریت این باشگاه باید همه مسابقات به صورت زمینی انجام شود و اینکه هر 6 روز یک بازی انجام شود، شرایط خوبی را برای شاگردان هادل گل‌محمدی فراهم نکرده است.

نماینده فوتبال استان در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور امروز باید در کرمانشاه برابر تیم صدرنشین مرحله مقدماتی به میدان برود و کار سختی را با توجه به عدم داشتن تمرین و آماده نبودن بازیکن شهرداری خواهد داشت.

شهرداری‌چی‌های همدانی برای بازی با کرمانشاه سه بازیکن اصلی تیم را در اختیار ندارند که امین یادگاری و حسین زرین‌چنگ به دلیل مصدومیت همراه تیم نیستند و همچنین کارت بازی محسن مطلق هنوز صادر نشده است.

با این شرایط کار سختی که کادر فنی تیم شهرداری همدان با آن مواجه هستند، انتظار کسب برد نباید از این تیم داشت و باید منتظر بود تا ببینیم شاگردان گل‌محمدی امروز در کرمانشاه چه نتیجه‌ای را رقم می‌زنند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های بعثت کرمانشاه و شهرداری همدان را سعاد وفاپیشه (داور وسط)، رامین بابایی و حامد احمدی (کمک داور) و پیام صاری‌اصلانی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در چارچوب هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه 25 آذر ماه از ساعت 14 در ورزشگاه تختی کرمانشاه به مصاف تیم بعثت این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول