اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌غربی خبر داد

ارائه 267 میلیون ریال خدمات حقوقی به مددجویان آذربایجان‌غربی

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌غربی از ارائه 267 میلیون ریال خدمات رایگان حقوقی به مددجویان تاستان در طول سه ماه دوم امسال خبر داد.

ارائه 267 میلیون ریال خدمات حقوقی به مددجویان آذربایجان‌غربی

فردین خیری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: احقاق حقوق محرومان و نیازمندان جامعه یکی از امکانات و خدمات ارائه شده کمیته امداد برای حمایت از حقوق محرومان در برخورد با مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی است.

وی در این راستا بر ارائه خدمات رایگان در عرصه مشاوره، وکالت و راهنمایی خانواده های زیر پوشش برای احقاق حقوق آنها توسط وکلای مجرب اشاره کرد.

خیری‌زاده ارزش ریالی خدمات رایگان ارائه شده به محرومان در این زمینه را در سه ماه دوم امسال افزون بر 267 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این میان بیش‌ترین خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان در شهرستان چایپاره بوده است که نزدیک به 80 میلیون ریال در این خصوص در طول سه ماه دوم امسال هزینه شده است.

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌غربی تعداد کل وکلای مشارکت‌کننده در این طرح‌ها را 69 نفر در این مدت اعلام و تصریح کرد: این وکلا در طول سه ماه دوم سال با ارائه 26 مورد وکالت رایگان و 69 مورد مشاوره، حامی مددجویان در احیای حقوق آنها بوده‌اند.

وی سلماس و پیرانشهر را به عنوان دو شهرستان با بیش‌ترین تعداد وکیل خیر استان عنوان کرد و گفت: در هر یک از این شهرستان‌ها، 14 وکیل برای رفع مشکلات حقوقی محرومان با کمیته امداد همکاری داشته اند.

خیری‌زاده با اشاره به هزینه‌های بالای وکلا برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی، بر اهمیت این موضوع اشاره کرد و از وکلای خیر خواست تا در صورت تمایل برای همکاری با کمیته امداد در این زمینه، به این نهاد مراجعه و اعلام آمادگی برای همکاری نمایند.

انتهای پیام/61006/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول