اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک نماینده مجلس:

دولت یازدهم افراد متمکن را از گردونه دریافت یارانه خارج کند

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی از دولت یازدهم خواست تا با جسارت وارد عمل شده و صرفاً افراد حائز شرایط برای دریافت یارانه را شناسایی و افراد متمکن را از گردونه دریافت یارانه خارج کند.

دولت یازدهم افراد متمکن را از گردونه دریافت یارانه خارج کند

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: این قانون در واقع عقل دولت و مجلس بوده که جمع شده و به این نتایج از قانون هدفمندی یارانه‌ها رسید.

وی با بیان اینکه باید ایرادات هدفمندی یارانه‌ها به جای انتقادها از اجرای این قانون رفع شود اظهار کرد: نباید تقصیر در نحوه اجرای این قانون را به گردن دیگران بیندازیم.

وی اظهار کرد: دولت یازدهم در زمینه منابع پرداختی هدفمندی یارانه‌ها تدبیر کند و مجلس هم از آن حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی، از دولت یازدهم خواست تا با جسارت وارد عمل شده و صرفاً افراد حائز شرایط برای دریافت یارانه را شناسایی و افراد متمکن را از گردونه دریافت یارانه خارج کند.

وی گفت: بی‌تردید این کار بر اساس آمار و اطلاعاتی که در کشور وجود داشته، چندان کار مشکلی نبوده و مجلس از این اقدام نیز حمایت می‌کند.

جعفری همچنین با تاکید بر کنار رفتن افراد متمکن از دریافت یارانه خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود که افرادی که بالای 15 میلیون ریال حقوق می‌گیرند، از گرفتن یارانه پرهیز کنند چرا که با این 45 هزار تومان‌ها به جایی نمی‌رسند.

به گزارش فارس، قاسم جعفری نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی از معدود نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده که برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده است.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول