اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت، چالدران در مجلس:

پرداخت یارانه نقدی با روند کنونی ادامه می‌یابد

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت یارانه نقدی به اقشار مختلف جامعه طبق روند کنونی ادامه می‌یابد و بعد از تقدیم لایحه توسط دولت، در این زمینه تغییراتی اعمال می‌شود.

پرداخت یارانه نقدی با روند کنونی ادامه می‌یابد

محمد علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رئیس جمهور دولت یازدهم با حضور در مجلس شورای اسلامی از تداوم پرداخت یارانه نقدی خبر داده‌اند، به طوری که واریز این وجوه به حساب مردم ادامه پیدا می‌کند تا اینکه لایحه‌ای در این راستا کارشناسان تهیه و به مجلس برای بررسی و تصویب ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه روند کنونی واریز یارانه نقدی تغییر نمی‌یابد، افزود: هیچ‌گونه تغییری در مبلغ یارانه نقدی و نحوه پرداخت آن صورت نگرفته و مبلغ آن هم به هیچ عنوان افزایش یا کاهش پیدا نمی‌کند، دولتمردان در این زمینه لایحه‌ای را تنظیم و در صحن علنی مجلس مطرح می‌کنند، تا در صورت تصویب آن تغییراتی در پرداخت یارانه اعمال شود.

علی‌پور با اشاره به اینکه پرداخت یارانه نقدی به اقشار مختلف جامعه برای جامعه تبعاتی را به دنبال دارد، بیان داشت: تاثیر مثبت این حرکت و واریز وجوه به حساب مردم کم بوده و فقط طبقه متوسط، کم‌برخوردار و ضعیف جامعه از آن متنفع می‌شوند، پس این وجوه فقط باید به اقشار کم‌درآمد پرداخت شود.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعضی از خانواده‌ها به قدری از نظر اقتصادی و معیشتی در تنگنا به سر می‌برند که یارانه نقدی تنها محل ارتزاق و منبع مالی آنها قلمداد می‌شود، بنابراین پرداخت نکردن این وجوه پذیرفتنی نبوده و زندگی خانواده‌های زیادی مختل می‌شود.

علی‌پور با تاکید بر اینکه دولت با کسری بودجه و منابع مالی روبه‌رو شده است، بیان داشت: رئیس جمهور در طول گزارشی که با حضور در خانه ملت به نمایندگان ارائه دادند، بر این نکته صحه گذاشتند که درآمد حاصل از اصلاح مصرف حامل‌های انرژی برای پرداخت این وجوه کفایت نکرده و بخشی از این مبالغ را از محل اعتبارات سایر امور تامین می‌کنند.

انتهای پیام/61002/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول