اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت

تجلیل از 9 پژوهشگر برتر در قزوین

به مناسبت هفته پژوهش از 9 پژوهشگر برتر در قزوین تجلیل شد.

تجلیل از 9 پژوهشگر برتر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر استان در حوزه‌های فرهنگ، هنر و دین صبح امروز در سالن اجتماعات میرعماد با حضور معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و پژوهشگران در قزوین برگزار شد.

در این مراسم از 34 آثار پژوهش ارسالی مقاله، کتاب و پایان‌نامه دانشجویی در سه حوزه دین، فرهنگ و هنر به شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از چهار اثر پژوهش برگزیده در قزوین و یک اثر در هر شهرستان‌ استان قزوین تقدیر به عمل آمد.

این آثار ارسالی از سوی پژوهشگران به شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و در این شورا تفکیک موضوع شد و آثاری که مطابق با فراخوان بودند به مرحله داوری ارسال شده است.

در همایش یاد شده برخی از پژوهشگران که آثار خود را به شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرده بودند از 10 نفر آنان با اهدای گواهی شرکت در این همایش تقدیر به عمل آمد.

محمدرضا بندچی در حوزه دین، حمید عابدی‌ها در حوزه فرهنگ، مهدی نورمحمدی در حوزه هنر و غلام‌رضا رحمانی از شهرستان تاکستان، یدالله نفری از شهرستان بویین‌ زهرا، مریم میرزایی قلم‌خانی از شهرستان البرز، حسن میرزایی از شهرستان آوج و قاسم تک‌دهقان از شهرستان آبیک از جمله پژوهشگران برتر این همایش بودند که با حضور مسئولان از آنان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/77009/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول