اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی خراسان جنوبی مطرح کرد

فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی‌های جامعه زمینه کسب افتخارات ورزشکاران

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی خواستار فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی‌های جامعه برای کسب افتخارات بیشتر ورزشکاران استان شد.

فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی‌های جامعه زمینه کسب افتخارات ورزشکاران

محمدامین محمدپرست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بزرگترین دغدغه هیئت پرورش اندام  مسائل مالی، عدم آشنایی خانواده‌ها با رشته ورزشی و کم رونق بودن فعالیت باشگاه‌های ورزشی است.

وی افزود: برای تامین منابع مالی لازم از طریق به کارگیری دیپلماسی ورزشی، طی جلسات متعدد با مسئولان فدراسیون، مقرر شد از ابتدای سال آینده برای اعزام ورزشکاران خراسان جنوبی به مسابقات برون مرزی هزینه‌ای اخذ نشود.

نهبندان و طبس میزبان مسابقات استانی پرورش اندام

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی با اشاره به سیاست فعال کردن هیئت در تمام شهرستان‌های استان گفت: در برنامه‌های سال‌جاری هیئت، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته پاورلیفتینگ قهرمانی استان به میزبانی شهرستان نهبندان است، همچنین مسابقات تک پرس خراسان جنوبی در شهرستان طبش گلشن و مچ‌اندازی در آرین‌شهر برگزار می‌شود.

محمدپرست با بیان اینکه اجرای طرح استعدادیابی، از مشکلات پیش روی هیئت پرورش اندام به لحاظ عدم آشنایی خانواده‌ها، عدم فرهنگ‌سازی مناسب رسانه‌ای و هزینه‌های بالای آن است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم با رونق‌بخشی بیشتر  رشته‌های بدنسازی با  فعالیت مستمر باشگاه‌های ورزشی از لحاظ کمی و کیفی، زمینه اجرای مناسب طرح استعداد یابی را در قالب برگزاری مسابقات متعدد فراهم کنیم.

مشاور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: تاکنون هفت دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام در سطح استانی و منطقه‌ای شرق کشور در رشته‌های مچ‌اندازی و پاورلیفتینگ در خراسان جنوبی برگزار کرده‌ایم که با وجود تمامی این فعالیت‌ها، هنوز برای رسیدن به جایگاه واقعی در رشته پرورش اندام، نیاز به کار و تلاش بیشتری داریم.

کسب مدال‌های رنگارنگ ورزشکاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی آسیایی

محمدپرست متذکر شد: خطه خراسان جنوبی دارای چنان ظرفیت و پتانسلی است که اگر استعدادهای ورزشی آن  کمی مورد توجه و اهتمام مسئولان قرار گیرد به سهولت می‌توان ادعا کرد که خراسان جنوبی در بخش مچ‌اندازی و پاورلیفتینگ به عنوان یک قطب بین‌المللی در رشته بدنسازی و پرورش اندام در چند سال آینده مطرح شود.

وی به کسب پنج مدال قهرمانی خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی آسیایی اشاره کرد و افزود: ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام استان در سال جاری با کسب دو مدال طلا دو مرتبه بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاده‌اند و با کسب دو مدال نقره دو مقام  نایب قهرمانی را برای جمهوری اسلامی ایران بدست آورده‌اند و همچنین با غلبه بر حریفان آسیایی خود یک مدال برنز را به ارمغان آورده‌اند و در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند که این موفقیت‌ها نشان از وجود استعدادهای ناب این خطه دارد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی با بیان اینکه هیئت برای توسعه امر آموزش در سال گذشته دوره‌های مربیگری در رشته بدنسازی و پرورش اندام برگزار کرده است، اذعان داشت: در این دوره‌‌ها حدود 33 مربی در رشته پرورش اندام جدیدترین آموزش‌های روز را فرا گرفته‌اند و هم اکنون در باشگاه‌های بدنسازی استان مشغول کار و فعالیت هستند.

انتهای پیام/69014/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول