اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام استان خراسان رضوی خبر داد

برگزاری دوره‌های مربیگری درجه 3 پرورش اندام در خراسان رضوی

رئیس هیئت پرورش اندام استان خراسان رضوی از برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری درجه 3 در این استان خبر داد.

برگزاری دوره‌های مربیگری درجه 3 پرورش اندام در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهرام نکاحی ظهر امروز در نشست خبری اداره کل ورزش و جوانان استان که با حضور عوامل کمیته اجرایی این هیئت برگزار شد، اظهار کرد: محوریت اصلی در رشته پرورش اندام بحث آموزش با توجه به آسیب‌های موجود در این رشته است که از حساسیت بالایی برخوردار بوده و ما نیز در رابطه با این خلأ ورزشی در استان به دنبال ایجاد فضاهای آموزشی با افراد متخصص برای خروجی خوب و مفید هستیم.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری درجه 3 در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: دوره تخصصی مربیگری درجه 3 به مدت پنج روز در استان برگزار می‌شود.

نکاحی از اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی را با توجه به محوریت زمان و مکان در دست اجرا خواهیم داشت و سعی کردیم در کنار ورزشی همچون پرورش اندام که از جذابیت خاصی برخوردار است و مخاطبان بسیاری را در بر گرفته، فرهنگ ورزشی را نیز غالب کنیم.

وی از چالش‌ منابع مالی برای احداث مجموعه ورزشی با توجه به ظرفیت‌های استان خراسان رضوی گله کرد و افزود: به دنبال احداث مجموعه ورزشی در استان با توجه به ظرفیت‌های موجود و قهرمانان بنام این رشته ورزشی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان هستیم.

این مسئول از وجود 500 باشگاه ورزشی در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: 500 باشگاه ورزشی در استان در امر سالم‌سازی جامعه ورزشی فعالیت می‌کنند و ما نیز به دنبال همین امر سعی بر گسترش فضاهای ورزشی در خراسان رضوی داریم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول