اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / با نصب سکوی فاز 18 پارس جنوبی

500 میلیون فوت مکعب به ظرفیت پارس جنوبی افزوده می‌شود

معاون وزیر نفت گفت: 500 میلیون فوت مکعب به ظرفیت پارس جنوبی اضافه خواهد شد.

500 میلیون فوت مکعب به ظرفیت پارس جنوبی افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، رکن‌الدین جوادی در بارگیری سکوی فاز 18 پارس جنوبی که با حضور مسئولان در شرکت مهندسی تاسیسات دریایی خرمشهر انجام شد اظهار کرد: با نصب سکوی فاز 18 پارس جنوبی 500 میلیون فوت مکعب به ظرفیت پارس جنوبی اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم فازهای 17 و 18 پارس جنوبی هم در بخش خشکی و هم دریا تا نیمه سال آینده به بهره‌برداری برسند.

معاون وزیر نفت در خصوص بازدید از شرکت مهندسی تاسیسات دریایی خرمشهر خاطرنشان کرد: مجموعه کار انجام شده در اینجا نشان می‌دهد که نیروهای ایرانی و شرکت‌های ایرانی این توانمندی را پیدا کرده‌اند که از لحاظ فنی تمام نیاز دریا را برای ساخت جکت و عرضه انجام دهند و این باعث افتخار و غرور ملی است.

وی در ادامه با تاکید بر بخش مدیریت قیمت تمام شده عنوان کرد: فقط بر این بخش باید کار شود و آن را توسعه داد زیرا نیاز به کاهش قیمت احساس می‌شود.

جوادی همچنین تصریح کرد: ساخت عرشه‌ها از لحاظ فنی در سطح کیفیت بین‌المللی قرار دارد و اما در سطح قیمت تمام شده نیز باید به سمت استانداردهای بین‌المللی گام برداریم و حرکت کنیم.

وی با اشاره به واگذاری فازهای پارس جنوبی بیان کرد: همه فازهای پارس جنوبی واگذار شده است و فقط فاز 11 مانده است که در حال بررسی برای واگذاری آن هستیم.

معاون وزیر نفت اظهار کرد: با توجه به امکانات مناسب شرکت مهندسی تاسیسات دریایی خرمشهر امیدوارم بخش دریایی فاز 11 نیز به این شرکت واگذار شود.

انتهای پیام/72001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول