اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد ‌کنگان خبر داد

حمایت حامیان از 455 یتیم در کنگان‌

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از حمایت حامیان از 455 یتیم در کنگان خبر داد.

حمایت حامیان از 455 یتیم در کنگان‌

مراد شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: خدمات کمیته امداد در این شهرستان از تنوع بالایی برخوردار است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از برگزاری کلاس بهداشت روانی و احکام برای مددجویان در عسلویه و کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی ابراز داشت: کمیته امداد شهرستان کنگان در راستای کمک به استحکام خانواده‌ها کلاس‌های مختلفی ویژه همسران جوان در این شهرستان برگزار می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از برگزاری کلاس بهداشت روانی و احکام ویژه همسران جوان در کمیته امداد شهرستان کنگان و عسلویه خبر داد و گفت: 59 مددجو از این کلاس‌ها بهره‌مند شدند.

وی همچنین به اهمیت صدقه اشاره کرد و گفت: صدقه دادن و کمک به نیازمندان فرهنگی است که در کشور ما رواج دارد و مردم به این فرهنگ‌ها اعتقاد دارند.

شمس‌الدینی اظهار داشت: کسی که دستگیری می‌کند از نیازمندان و گره‌گشایی می‌شود بر مشکل افراد نیازمند جامعه خدا نیز حافظ او خواهد بود.

وی افزود: کمک به نیازمندان یکی از رفتارهایی است که در دین اسلام به آن توجه شده و در سیره ائمه معصومین(ع) که مطالعه می‌کنیم نیز کمک به نیازمندان جزء خصایص آنها است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان بیان کرد: ما مردمی با اعتقادات قوی داریم که اعتقادات در اعمال و رفتارشان پدیدار است.

شمس‌الدینی خاطر نشان کرد: کمیته امداد این شهرستان صنادیق صدقاتی در سایزهای مختلف در سطح شهر، منازل، مساجد و حیسینه‌ها و شرکت‌ها و ادارات توزیع کرده‌اند که درآمد این صنادیق در یکماه اخیر 171 میلیون ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از توزیع وسایل گرمایشی بین خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل تابستان و نیاز خانواده‌ها به لوازم گرمایشی برای خانواده‌های ایتام این شهرستان لوازم گرمایشی خریداری شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از حمایت حامیان از 455 یتیم در کنگان خبر داد و عنوان کرد: در شهرستان کنگان بیش از 455 یتیم تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد که 55 درصد از آن ساکن بخش عسلویه و مابقی ساکن بقیه نقاط شهرستان هستند و از اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های مردمی برای رفع نیازهای ایشان نهایت استفاده را کرده‌ایم.

شمس‌الدینی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حمایت از ایتام و نیازمندان شهرستان کنگان پرداخت کمک‌های نقدی است و در این راستا در سال جاری شاهد پرداخت کمک‌های نقدی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده‌ایم.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول