اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

اجرای 150 ویژه‌برنامه فرهنگی همزمان با سالروز میلاد امام کاظم (ع) در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 150 ویژه برنامه فرهنگی همزمان با سالروز میلاد امام کاظم (ع) در این شهرستان خبر داد.

اجرای 150 ویژه‌برنامه فرهنگی همزمان با سالروز میلاد امام کاظم (ع) در کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: مردم شهرستان کنگان در مراسم‌های مذهبی و دینی حضوری باشکوه و کم‌نظیر دارند و در ماه محرم شاهد حضوری درخشان توسط مردم بودیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به این برنامه‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 150 ویژه برنامه فرهنگی همزمان با میلاد امام کاظم(ع) در این شهرستان خبر داد.

اهرمی ابراز داشت: امام کاظم (ع) با تربیت شاگردان فرهیخته و پاسخگویی به سئوال‌ها و شبهه‌های موجود در جامعه به مقابله با  فرقه‌ها و تفکرات پرداخت و اجازه نداد تفکرات انحرافی، خللی در خط اصیل فرهنگ تشیع که از دوران امامت امام علی(ع) آغاز شده بود، ایجاد کند.

وی گفت: حضرت امام موسی کاظم (ع) درعین اینکه تقیه را به معنای کامل آن در نظر داشت هرگز از حق مسلم شیعیان که امامت امام معصوم به نوعی اصلی‌ترین این حقوق است کوتاه نیامد و حتی محبوس کردن امام موسی کاظم (ع) موجب نشد معارف و اندیشه‌های ایشان حبس شود.

این مسئول تاکید کرد: برای هدایت جامعه تنها حضور فیزیکی شرط نیست، بلکه حضرت در دوران امامت خود با پرورش شاگردان و حضور در مناظره‌ها و مباحثه‌های علمی، به مبارزه با تفکرات مادی‌گرایانه و نظرهای ملحدانه پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان عناوین برنامه‌های پیش بینی شده را برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مساجد و مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی مجالس وعظ و سخنرانی با استفاده از ظرفیت‌های مبلغین و مبلغات بومی، مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی، انجام جشن‌های محله‌ای و منطقه‌ای و برپایی ایستگاه‌های صلواتی عنوان کرد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول