اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

راه‌اندازی 4 خانه قرآن روستایی و شهری در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از تشکیل و راه‌اندازی چهار خانه قرآن روستایی و شهری کنگان تا یک ماه آینده خبر داد.

راه‌اندازی 4 خانه قرآن روستایی و شهری در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست مسئولان فرهنگی شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های دینی و مذهبی در جامعه امری لازم است و همه مردم و مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از مشارکت 5 هزار کنگانی در فعالیت‌های قرآنی این اداره در هشت ماهه اول سال 92 در این شهرستان خبر داد.

اهرمی ابراز داشت: قرآن کریم، اعجاز جاویدان حضرت ختمی نبوت(ص) و راهنمای کامل و جامع هدایت بشریت به مسیر صلاح و فلاح است از این رو فرهنگ قرآنی باید مورد توجه و عنایت جامعه جهانی اعم از مسلمان و غیرمسلمان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: این اداره توانسته است با هماهنگی‌های به عمل آمده با هشت مرکز قرآنی و مهدهای قرآن فعال در سطح شهرستان و با همت بیش از 50 مربی قرآنی اقدام به مشارکت 5 هزار فعال و نوآموز قرآنی در این شهرستان کند.

اهرمی یادآور شد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

وی تاکید کرد: این قرآن به راهی هدایت می‎کند که مستقیم‎ترین راه‌هاست، عامل صعود به سوی بهشت، مایه خرمی دل‌ها در دریای بی‎کران معرفت و یگانه عامل توانگری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از تشکیل و راه‌اندازی چهار خانه قرآن روستایی و شهری کنگان تا یک ماه آینده خبر داد.

اهرمی اظهار داشت: آموزش قرآن کریم و آموزه‌های قرآنی، موجبات گسترش فرهنگ قرآنی را فراهم می‌کند و در این میان نقش مراکز قرآنی تحت عنوان خانه‌های قرآنی شهری و روستایی، نقشی حائز اهمیت است.

وی گفت: علاوه بر قرآن‌آموزان، برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی برای خانواده‌های این عزیزان نیز می‌تواند مهندسی فرهنگی وسیعی با آموزه‌های دینی و اسلامی ایجاد کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: در همین راستا و با همکاری فعالان قرآنی کنگان تعداد چهار خانه قرآن روستایی و شهری تا یک ماه آینده تشکیل و مراحل ثبت آنها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول