اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان:

بازیکن سالاری را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: بازیکن سالاری را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم.

بازیکن سالاری را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم

سروش اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های بدمینتون جوانان دختر قهرمانی کشور توانستیم رتبه نخست را به دست بیاوریم و در نوجوانان نیز با بدشانسی عنوان سوم را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه در رده آقایان در رقابت‌های قهرمانی کشور اعزامی را نداشتیم، تصریح کرد: با کارشکنی یکسری از دوستان که یکسری بازیکنان را تحت شرایط خودشان قرار دادند بدمینتون بازان تمرینی را نداشتند و ما هم زمانی که دیدیم تمایلی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور ندارند اعزامشان نکردیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان ادامه داد: برخی از دوستان هدف و نیت خاصی از این کارها دارند و به نظر می‌رسد با این کار باب مخالفت را آغاز کرده‌اند.

این مسئول گفت: برادران کرمی و هاشمی از پیشکسوتان این رشته در اصفهان به صورت یک گروه در آمده‌اند و این اعمال را مرتکب می‌شوند.

اسماعیلی تاکید کرد: بازیکنان نوجوان و جوان نجف‌آباد ما در تمرینات حضور پیدا نکردند و حتی در رابطه با این موضوع با مسئولان ورزش این شهرستان صحبت کردیم که آنها هم اعلام کردند بازیکنان ما سر تمرینات حاضر نمی‌شوند و این نیامدن‌ها جای شک و تردید داشت.

وی اضافه کرد: بازیکن سالاری را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم و هر بازیکنی هم که تحت نظر هیئت است باید به تمرینات و کارهایش بپردازد.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: تیم نوجوانان ما زیر نظر شهرام کرمی به تمرینات می‌پردازد.

این مسئول با بیان اینکه شهرام کرمی و هاشمی کارشکنی می‌کنند گفت: با توجه به یکسری از بی‌احترامی‌ها و رفتارهای ناپسند که توسط امید کرمی صورت گرفته بود این افراد به کمیته انضباطی احضار شدند و طی یکی دو روز آینده رای آنان صادر می‌شود.

اسماعیلی افزود: این رفتار از مراجع مختلف پیگیری می‌شود و نمی‌گذاریم بازیکن هر کار و هر صحبتی که دلش می‌خواهد انجام دهد چراکه شئونات اخلاقی را همه افراد باید رعایت کنند.

وی گفت: از گذشته تاکنون با این آقایان کج دار و مریض رفتار کرده بودیم و چندین بار تذکر شفاهی داده بودیم، زمانی که یکسری از امکانات برای برخی‌ها فراهم شود و لطف مکرر شود این لطف‌ها را حق مسلم خودشان می‌دانند.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان تاکید کرد: شاید این آقایان فکر می‌کنند به خاطر رایی که در مجمع به من دادند باید همه چیز تحت تبعیتشان باشد.

این مسئول ادامه داد: با تمام این حاشیه‌هایی که برایمان ایجاد می‌کنند کار خودمان را دنبال می‌کنیم و در جمعه هفته جاری هم مسابقات آزاد بدمینتون را در محله دهنو به مناسبت بزرگداشت مرحوم خلیلی از ورزشکاران این رشته برگزار می‌کنیم.

اسماعیلی اذعان داشت: کار استعدادیابی و همگانی کردن را قوی‌تر از گذشته قصد داریم ادامه دهیم و هر کاری هم مخالفین دوست دارند انجام دهند.

انتهای پیام/63020/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول