اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجه‌باشی در گفت‌و‌گو با فارس:

بدمینتون‌باز قمی نایب قهرمان کشور شد

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از موفقیت بدمینتون‌باز نوجوان قمی در کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران کشور خبر داد.

بدمینتون‌باز قمی نایب قهرمان کشور شد

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ما برای رشد و توسعه بدمینتون در بخش قهرمانی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم تا بدمینتون که یکی از رشته‌های موفق و مدال‌آور ورزش قم است را بیشتر از گذشته در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

وی ادامه داد: بدمینتون جزو رشته‌های مدال‌آور ورزش استان قم است و بعید می‌دانم که کسی منکر موفقیت‌های این رشته در سال‌های اخیر باشد زیرا هم در مسابقات کشوری بدمینتون و هم در میادین بین‌المللی این رشته نمایندگان موفقی داشته‌ایم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه با اشاره به حضور بدمینتون‌بازان قمی در رقابت‌های مهم کشوری تصریح کرد: حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور و رنکینگ بدمینتون کشور در سال‌ جاری برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر تلاش ما این بوده که نفرات خوبی را شناسایی و به مسابقات اعزام کنیم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه یکی از عوامل پیشرفت بدمینتون است و هیئت بدمینتون استان قم نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای دارد ضمن اینکه در سال‌های اخیر تلاش ما این بوده است که برای پیشرفت بدمینتون در رده‌های سنی پایه از مربیان بسیار خوب و با دانش این رشته نیز استفاده کنیم.

پنجه‌باشی عنوان کرد: هدف ما این است که در بدمینتون کار سازندگی از رده‌های سنی پایه انجام شود در همین راستا مربیان خوب و با دانشی داریم که هم‌اکنون در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از حضور آن‌ها در دوره‌های متعدد آموزش بدمینتون نیز استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور موفق بدمینتون‌باز قمی در رقابت‌های رنکینگ کشوری این رشته تاکید کرد: با حضور موفق در این پیکارها، سجاد ترابی عضو تیم رده سنی نوجوانان بدمینتون قم به لحاظ توانمندی و هوش بالایی که دارد توانست عنوان نایب قهرمانی را به ارمغان بیاورد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: رقابت‌های رنکینگ بدمینتون پسران کشور مرحله سوم خود را با حضور بیش از 250 بدمینتون‌باز در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان در سمنان پشت سر گذاشت و طی آن سجاد ترابی در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان بعد از امیر جباری از همدان به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی اظهار داشت: قم فعالیت بسیار خوبی در بدمینتون دارد و در تعامل نزدیک با اداره کل ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون بدمینتون همچنان با انگیزه بالا به کار سازندگی در این رشته ادامه می‌دهیم و قصد داریم با تکیه بر توانمندی نیروهای بومی در تمام میادین با قدرت حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول