اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل:

تیم منتخب خلخال به مسابقات بدمینتون کشور اعزام می‌شود

رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل گفت: تیم منتخب خلخال به مسابقات بدمینتون کشور اعزام می‌شود.

تیم منتخب خلخال به مسابقات بدمینتون کشور اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم پوستی صبح امروز در مراسم اهدا جوائز و لوح قهرمانی تیم‌های بدمینتون استان اردبیل در شهرستان خلخال اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بدمینتون کشور 18 آذر ماه در استان سمنان برگزار خواهد شد که از استان اردبیل هشت نفر به این مسابقات در قالب یک تیم از شهرستان خلخال اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: تیم منتخب شهرستان خلخال به عنوان نماینده استان اردبیل در مسابقات قهرمانی بدمینتون کشور حضور خواهد یافت.

رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوایی در استان اردبیل اکثر تیم‌های دعوت شده از مناطق مختلف استان نتوانستند در مسابقات حضور یابند که این مسابقات تنها با حضور دو تیم از شهرستان خلخال، یک تیم از شهرستان اردبیل و یک تیم از شهرستان کوثر برگزار شد.

 

پوستی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیئت بدمینتون استان اردبیل در سال 72 تاسیس شده و در شهرستان خلخال این هیئت از سال 74 به طور رسمی کار خود را آغاز کرده است که شهرستان خلخال به عنوان قطب ورزش بدمینتون استان اردبیل به شمار می‌رود.

این مسئول بیان داشت: شهرستان خلخال از بازیکنان توانمندی در رشته بدمینتون برخوردار است و حمایت‌های جدی از این ورزش می‌تواند استان اردبیل را به عنوان یکی از قطب‌های ورزشی این رشته در کشور معرفی کند.

رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل در پایان سخنان خود عنوان کرد: این دوره از مسابقات که در مجتمع ورزشی پوریای ولی خلخال برگزار شد در پایان تیم شهرستان خلخال در سکوی اول ایستاد و تیم‌های اردبیل و کوثر بر سکوهای دوم و سوم تکیه زدند.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول