اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تداخل مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور با فصل امتحانات مدارس

تیم‌ بدمینتون استان مرکزی از حضور در مسابقات سمنان انصراف داد

رئیس هیئت بدمینتون استان مرکزی از عدم حضور تیم‌های نوجوانان و جوانان بدمینتون استان در مسابقات قهرمانی کشور در سمنان خبر داد.

تیم‌ بدمینتون استان مرکزی از حضور در مسابقات سمنان انصراف داد

احمدرضا حری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به دلیل تداخل مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با فصل امتحانات مدارس ،هیئت بدمینتون استان از حضور ورزشکاران در این مسابقات انصراف داد.

وی گفت: با توجه به اینکه قریب به اتفاق ورزشکاران نوجوان و جوان مشغول به تحصیل هستند، فدراسیون بدمینتون باید زمان مناسب‌تری برای این مسابقات در نظر می‌گرفت تا هیئت‌های استانی بتوانند با تمام توان خود در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

رئیس هیئت بدمینتون استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های این هیئت اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌های این هیئت در دو سال گذشته معطوف به استعدادیابی از بازیکنان نخبه بوده و در این زمینه نیز گام‌های مؤثری برداشته شده است.

حری گفت: حضور بدمینتون در تمامی شهرستان‌های استان از برنامه‌های راهبردی این هیئت است و هم اکنون نیز علیرغم تمامی مشکلات مالی، رشته بدمینتون در شهرستان‌های اراک، خمین، محلات، ساوه، دلیجان و شازند فعال است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مربیان و داوران استان توانسته‌اند در کسب مدارج ملی موفق باشند که در این زمینه می‌توان به فعالیت 6 مربی درجه 2 کشوری و 4 داور ملی در هر دو بخش بانوان و آقایان اشاره کرد.

به گفته وی هیئت بدمینتون استان مرکزی در سالیان اخیر پیشرفت‌های بسیاری در حوزه‌های قهرمانی و استعدادیابی داشته و امید است با یاری تمامی مسئولین ورزشی استان و جذب اسپانسرهای مالی بتوان افتخارات بیشتری برای ورزش استان کسب کرد.

انتهای پیام/87012/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول