اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جباری در گفت‌و‌گو با فارس:

بدمینتون‌بازان نوجوان قم در رنکینگ کشور درخشیدند

مربی تیم هیئت بدمینتون استان قم از موفقیت بدمینتون‌بازان آینده‌دار قمی در کسب مقام سوم بخش دوبل و نایب قهرمانی بخش انفرادی پیکارهای رنکینگ بدمینتون پسران کشور خبر داد.

بدمینتون‌بازان نوجوان قم در رنکینگ کشور درخشیدند

پیمان جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: دومین مرحله پیکارهای رنکینگ بدمینتون کشور نیز با درخشش پسران بدمینتون‌باز قم همراه بود تا یک بار دیگر توانمندی و استعداد چهره‌های آینده‌دار قم در این رشته به نمایش درآید.

وی ادامه داد: بعد از اینکه نخستین مرحله پیکارهای فصل جاری رنکینگ بدمینتون پسران قهرمانی کشور موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای تیم قم به همراه داشت این تیم توانست در مرحله دوم نیز خودنمایی کرده و در جمع سه تیم برتر مسابقات قرار بگیرد.

مربی تیم هیئت بدمینتون استان قم افزود: بدمینتون‌بازان قم در حالی پیکارهای مرحله دوم رنکینگ بدمینتون پسران کشور را با موفقیت به پایان رساندند که این رقابت‌ها به میزبانی هیئت بدمینتون استان سمنان به انجام رسید و تیم قم توانست رتبه سوم را از آن خود کند.

وی یادآور شد: برای اینکه موفقیت‌های بدمینتون قم در مرحله دوم رنکینگ بدمینتون پسران کشور ادامه یابد، مسابقات انتخابی استان را ملاک گزینش نفرات تیم اعزامی به این مرحله در نظر گرفتیم و خوشبختانه نفراتی که راهی این رقابت‌ها شدند عملکرد خوبی داشتند.

جباری اظهار داشت: در حالی که تیم‌های خوب و توانمندی از استان‌های مختلف کشور در مرحله دوم حضور یافته بودند، در نهایت این تیم بدمینتون نوجوانان استان قم بود که بعد از تیم‌های (الف) و (ب) خراسان رضوی توانست در بخش 2 نفره (دوبل) مقام سوم رقابت‌های رنکینگ قهرمانی کشور را به‌ دست آورد.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، این مرحله از مسابقات به میزبانی شهر سمنان برگزار شد و در قسمت 2 نفره رده سنی نوجوانان، محمدباقر ترابی و نعیم‌الدین موسوی موفق به کسب مقام سوم شدند ضمن اینکه سجاد ترابی در بخش انفرادی با شکست برابر حریفی از همدان در نهایت به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

مربی تیم هیئت بدمینتون استان قم که هدایت تیم بدمینتون نوجوانان استان را پیمان جباری برعهده داشت، اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 260 بازیکن از 25 استان در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان در 2 قسمت یک‌ نفره و 2 نفره به انجام رسید.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با بیان اینکه مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران کشور به منظور رشد و توسعه بدمینتون در سراسر ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: از سوی فدراسیون بدمینتون، امسال رقابت‌های رنکینگ نونهالان و نوجوانان پسران در 2 مرحله برنامه‌ر‌یزی شده است و نفرات منتخب به اردوهای ارزیابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان پسر کشور دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول