اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد چابهار خبر داد

احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد چابهار

مدیرکمیته امداد امام خمینی چابهار گفت: به زودی 66 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی چابهار احداث می‌شود.

احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، اردوان صابر ملاشاهی اظهار داشت: میزان جذب مشارکت‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها سال‌جاری نسبت به سال گذشته هزار درصد رشد داشته است و کمیته امداد امام خمینی چابهار در استان و کشور مقام نخست را از این کسب کرده است.

وی راهبرد اصلی کمیته امداد در منطقه را محرومیت‌زدایی کامل دانست و افزود: به زودی 66 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان احداث می‌شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی چابهار با معرفی آقای کوهستانی به عنوان مسئول اجرایی شبکه نیکوکاری منطقه آزاد از دبیر اتاق بازرگانی خواست تا ضمن همکاری با وی، نسبت به برقراری ارتباط مرکز با خیرین مساعدت کنند.

ملاشاهی خواستار تعامل دو سویه بین کمیته امداد امام خمینی و اتاق بازرگانی منطقه آزاد شد و از اختصاص یکصد مورد وام اشتغال و یکصد مورد وام کارگشایی به مرکز نیکوکاری خبر داد و گفت: این وام‎ها با معرفی افراد نیازمند از سوی اتاق بازرگانی منطقه آزاد به مرکز به آنها پرداخت خواهد شد.

در ادامه مبرهن دبیر اتاق بازرگانی منطقه آزاد، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با مرکز کمیته امداد به منظور فقرزدایی و محرومیت‌زدایی از سطح منطقه اعلام کرد.

انتهای پیام/75004/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول