اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار محمودآباد خبر داد

تشکیل 3 معاونت در شهرداری محمودآباد

شهردار محمودآباد از تشکیل سه معاونت اداری مالی، فنی و شهرسازی و خدمات شهری در شهرداری محمودآباد خبر داد.

تشکیل 3 معاونت در شهرداری محمودآباد

محسن رضایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد، سرو سامان دادن به ساختار اداری را یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش‌روی خود عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته شهردار برای پیگیری کارهای انجام شده در شهرداری با همه پرسنل گفت‌وگو و رایزنی می‌کرد، خاطرنشان کرد: این ضعف بزرگی بود چرا که وقت شهردار بیشتر صرف این نوع پیگیری‌ها می‌شد و کارهای مهم و اساسی شهر بر زمین می‌ماند.

شهردار محمودآباد تشکیل سه معاونت را اقدام عملی موثر خود در همین زمان کوتاه قبول مسئولیت تلقی کرد و افزود: معاونت‌های اداری مالی، فنی و شهرسازی و خدمات شهری سه معاونتی است که تشکیل شد و دوایر مختلف شهرداری بر حسب عملکرد زیر مجموعه این معاونت‌ها و عملکرد آنها فقط از طریق معاونت‌ها بررسی و نظارت می‌شود.

وی بیان داشت: واحد روابط عمومی تنها واحدی است که زیر نظر شهردار مشغول فعالیت می‌شود و این واحد که در واقع زبان گویای شهرداری است بتواند بیش از پیش در انجام امور محوله موفق شود.

رضایی نگاه جدی به اتوماسیون اداری را از دیگر برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری دانست و ابراز داشت: باید تمامی کارهای ما بر اساس برنامه صورت گیرد و سیستم اتوماسیون کمک بزرگی در کاهش اشتباهات و کندی عملکرد می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح پاک‌سازی معابر و خیابان‌ها توسط پرسنل خدمات شهری در ساعات شب آغاز شده است و به تعداد 10 نیروی خدماتی از چند روز گذشته این کار را شروع کردند که شخصا در کنار آنها شرایط را بررسی کرده و راه‌کارهای مناسب برای بهبود این کار را عملی می‌کنم.

شهردار محمودآباد مردم را ولی نعمت خود عنوان کرد و گفت: تمام سعی و تلاش خود را از ساعت‌های ابتدایی بامداد تا پاسی از شب به کار می‌بندیم تا شهری شایسته برای مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/86013/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول