اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد

نامگذاری برخی از اماکن به نام «خلیل عمرانی»

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: مرحوم خلیل عمرانی عمر اندک خود را وقف انقلاب و اسلام کرد، لازم است برای معرفی بیشتر این شاعر ولایی برخی از اماکن به نام وی نام‌گذاری شود.

نامگذاری برخی از اماکن به نام «خلیل عمرانی»

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد مرحوم خلیل عمرانی از شاعران آئینی و انقلابی کشورمان با بیان اینکه شاعران نقش ویژه‌ای در هدایت افکار عمومی جامعه دارند، اظهار کرد: عشق و علاقه داشتن و خلاقیت زمینه شاعری را در انسان فراهم می‌کند که خلیل عمرانی به لحاظ عشق وافری که به انقلاب، ولایت و کشور داشت تمام اشعار خود را در این زمینه سرود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر گفت: مرحوم خلیل عمرانی عمر اندک خود را وقف انقلاب و اسلام کرد لازم است برای معرفی بیشتر این شاعر برخی از اماکن به نام وی نام‌گذاری شود.

وی با اشاره به اینکه تفکر مرحوم خلیل عمرانی این بود که تا انقلاب مردمی است پایدار خواهد بود، گفت: این شاعر آئینی اشعار خود را در وصف انقلاب، ولایت و مردم سروده است که منظور اشعارش بیشتر مردمی و ولایتی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر شعرهای مرحوم خلیل عمرانی را پرمحتوا و پرمعنا دانست و گفت: این شاعر آئینی شاگردان بسیار زیادی تربیت کرد که اکنون در کشور از او یاد می‌کنند.

پرآور با اشاره به اینکه نام نیک این شاعر ولایی باید برجسته شود، گفت: خدمات مرحوم خلیل عمرانی باید بیش از پیش به جامعه عرضه شود تا نسل جوان بیشتر با آثار این شاعر ولایی آشنا شوند.

پرآور بر نامگذاری برخی نقاط معابر و میادین شهرهای استان بوشهر به نام این شاعر تاکید کرد و گفت: این شاعر از افتخارات استان بوشهر محسوب می‌شود و باید نام و یاد او همواره در جامعه جاری باشد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول