اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نطنز:

انجمن شعر و ادب در شهر خالدآباد تاسیس می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز از تاسیس انجمن شعر و ادب در شهر خالدآباد خبر داد.

انجمن شعر و ادب در شهر خالدآباد تاسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، نخستین نشست جمع کثیری از شعرا و هنرمندان شهر خالدآباد برای تاسیس انجمن شعر و ادب برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز پیش از ظهر امروز در جلسه تشکیل انجمن مذکور، انجمن شعر و ادب را نیاز ضروری شهرستان در شهر خالدآباد عنوان نمود و اظهار کرد: امیدواریم با تشکیل انجمن شعر و ادب شهر خالدآباد شاهد شکوفایی استعدادهای بالقوه شاعران به ویژه دوستداران شعر و ادب باشیم.

علی مشربی افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب شهر خالدآباد و توان بالای آن در شعر و شاعری، این انجمن می‌تواند منشا برکات زیادی شود. 

مشربی با اشاره به نحوه ایجاد انجمن شعر و ادب خالدآباد خاطرنشان کرد: اساسنامه موجود اعضای انجمن مشخص شد و با همکاری همه‌جانبه این انجمن تشکیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز فعالیت انجمن را در بحث شعر و شاعری برای اهالی قلم عنوان کرد و گفت: نقد و بررسی اشعار شاعران منطقه به ویژه جوانان و برگزاری جشنواره‌های استانی و شهرستانی شعر از جمله فعالیت‌های این انجمن خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این انجمن اهالی هنر شعر و شاعری گردهم می‌آیند و با در نظر گرفتن شخصیت هنرمندان با همدلی به تبادل نظر پیرامون شعر می‌پردازند.

مشربی از آمادگی ارشاد نطنز برای حمایت از انجمن شاعران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این سومین انجمن شعر و ادب شهرستان بعد از انجمن شعر و ادب یادمان نطنز و انجمن شعر و ادب بادرود است، اداره ارشاد شهرستان نطنز طبق مقررات حمایت‌های خود را از انجمن‌های شعر و ادب انجام می‌دهد.

وی اظهار امیدواری کرد که با تاسیس این انجمن، شاعران ارزشمندی به جامعه هنری معرفی و همچنین شاهد چاپ آثار آنها به صورت کتاب باشیم تا از آنها به نحو شایسته استفاده شود.

این مسئول هنر شعر سرودن را دنیایی از لطافت خواند و افزود: شاعران دارای احساس پاک و حساسی هستند که با زبان شعر سخن می‌گویند.

انتهای پیام/63025/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول