اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

پژوهش علمی و هدفمند، ضرورت امروز جامعه است

استاندار خراسان جنوبی گفت: پژوهش علمی و هدفمند، ضرورت توسعه در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

پژوهش علمی و هدفمند، ضرورت امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استان خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار در پیامی به مناسبت هفته پژوهش آورده است: هر اقدام اجرایی و عملیاتی بدون پشتوانه‌ تحقیقاتی و مطالعاتی، یک ریسک است که در صورت نیل به هدف هم قابل اعتماد نیست چرا که توفیق برنامه‌های اجرایی و بلندمدت تنها در گرو پژوهش و مطالعه است و هیچ راه میانبر دیگری تاکنون جواب نداده است.

وی ادامه داد: از این‌رو هم پژوهشگران و هم مدیران اجرایی باید مراقبت بر انجام صحیح و اصولی پژوهش‌ها مبتنی بر آمار و اطلاعات درست و شیوه‌های مدرن پژوهشی و مراقبت نفس و تعهد و وارستگی که جوهره‌ کار ماندگار است و بر مدیران اجرایی نیز این مهم واجب‌تر و پسندیده‌تر است.

استاندار خراسان جنوبی در این پیام تصریح کرد: این عزیزان به عنوان خدمتگزاران مردم و کارگزاران دولت تدبیر و امید، اگر بدون پشتوانه‌ی علمی و مطالعاتی، اعتباری هزینه کنند و نیرویی بکارگیرند بی‌تردید قدر اعتماد ملت و دولت را ندانسته‌اند و خسران دنیا و آخرت را پذیرفته‌اند.

خدمتگزار اذعان داشت: توصیه من به همه‌ پژوهشگران هم‌استانی دقت در امر نیازسنجی استان و انجام پژوهش‌های کاربردی است و از همه‌ مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان نیز انتظار دارم با بدنه قوی دانشگاهی و تحقیقاتی استان تعامل و ارتباط موثر داشته باشند.

وی ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته پژوهش به فعالان این عرصه گفت: خداوند یاری‌مان دهد تا در فرآیند توسعه‌ استان در هر تصمیم و اقدامی حضورش را از خاطر نبریم و جز بر محور خدمت به خلق و تقرب به ذات اقدسش گامی بر نداریم.

انتهای پیام/22484/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول