اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق شد

اختصاص 11 میلیارد ریال سهمیه تعهد اشتغال امداد خوسف

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوسف گفت: 11 میلیارد و 500 میلیون ریال سهمیه تعهد شده شهرستان است که 6 میلیارد و 100 میلیون ریال آن به شعب بانک‌های ملی، ملت، صادرات و کشاورزی ابلاغ شده است.

اختصاص 11 میلیارد ریال سهمیه تعهد اشتغال امداد خوسف

عبدالرحیم لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوسف، پیرامون وضعیت معرفی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی سال گذشته کمیته امداد خوسف اظهار داشت: در سال گذشته مبلغ 20 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی از دو محل بند11 جلسه 59 شورای عالی اشتغال و ماده 76 بودجه کل کشور تامین و ابلاغ شد که 11 میلیارد و 445 میلیون ‌ریال به متقاضیان پرداخت شد.

وی در بحث توزیع بانکی تسهیلات اشتغال بند 104 قانون بودجه سال جاری شهرستان خوسف گفت: مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون ریال سهمیه تعهد شده شهرستان است که 6 میلیارد و 100 میلیون ریال آن به شعب بانک‌های ملی، ملت، صادرات و کشاورزی ابلاغ شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوسف در بحث مشاغل خانگی افزود: در سال گذشته تعداد 206 طرح با اعتبار 5 میلیارد و 65 میلیون ریال برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد به 161 طرح مبلغ 3 میلیارد و 915 میلیون ریال پرداخت شده است.

لطفی با اشاره به معرفی 156 نفر برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی گفت: از مجموع 15 میلیارد و 450 میلیون ریال طرح معرفی شده به بانک‌های عامل، مبلغ 7 میلیارد و 530 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی به 77 نفر پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت 2 میلیارد و 380 میلیون ریال تسهیلات اشتغال از محل منابع کمیته امداد خوسف به 29 متقاضی در سال جاری، تصریح کرد: این رقم در سال گذشته 4 میلیارد و 200 میلیون ریال بود که به 126 متقاضی دریافت تسهیلات پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوسف با اشاره به درصد تحقق پرداخت تسهیلات سال گذشته توسط بانک‌های عامل نسبت به سهمیه ابلاغی یادآور شد: بانک ملت به ترتیب با درصد تحقق 166.87 درصد در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و 100 درصد در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی (ماده 76 قانون بودجه کل کشور) رتبه نخست را به خود اختصاص داد و بانک‌های ملی و صادرات نیز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

لطفی ادامه داد: همچنین در بحث تسهیلات خوداشتغالی (بند 11 جلسه 59 شورای عالی اشتغال) نیز تعداد 30 نفر برای دریافت مبلغ 3 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های ملی و صادرات معرفی شدند که مبلغی پرداخت نشده است.

انتهای پیام/69020/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول