اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بوکان خبر داد

رشد 50 درصدی پرداخت صدقه در بوکان

مدیر کمیته امداد امام خمینی بوکان از رشد 50 درصدی پرداخت صدقه در طول هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد 50 درصدی پرداخت صدقه در بوکان

حسین فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از راه‌های اصلی جلب مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، صندوق‌های صدقات تعبیه‌شده در اماکن عمومی و خصوصی، معابر و خیابان‌ها و منازل افراد است.

وی از وجود 6 هزار و 404 فقره صندوق صدقه در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 6 هزار و 49 صندوق کوچک، 54 مورد صندوق متوسط و 301 صندوق بزرگ در مناطق مختلف این شهرستان وجود دارد.

فتحی با اشاره به جمع‌آوری 944 میلیون ریال صدقه از صندوق‌های صدقات این شهرستان در طول هشت ماه امسال، گفت: این مشارکت‌های مردمی در طول هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 50 درصدی برخوردار است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بوکان افزایش معنویات و روحیه کمک‌رسانی به مردم را عامل اصلی این رشد مشارکتی اعلام کرد و افزود: در وهله دیگر افزایش اعتماد مردم نسبت به کمیته امداد و عملکرد آن سبب رشد مشارکت‌های مردمی از این طریق شده است.

فتحی همچنین به سهولت دسترسی مردم به این صندوق‌ها برای واریز وجوهات نقدی خود، اشاره کرد و افزود: با وجود رشد میزان مشارکت‌ها همچنان پاسخگوی تمام نیازها و مشکلات مددجویان نیستیم و در این زمینه همچنان نیازمند دریافت کمک‌های مردمی به این خانواده‌ها هستیم.

انتهای پیام/61006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول