اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز دوم لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور

پیکان و باریج اسانس مدعیان صعود لقب گرفتند

روز دوم مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور با پیروزی باریج اسانس کاشان، میزان مشهد و پیکان تهران و پررنگ‌تر شدن شانس صعود خودروسازان و تیم میزبان به پایان رسید.

پیکان و باریج اسانس مدعیان صعود لقب گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دومین روز مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم‌های باریج اسانس کاشان و پیکان تهران به دومین پیروزی خود دست یافتند و امید تیم‌های نوین کشاورز تهران و آلومینیوم المهدی برای صعود کم‌تر شد.

تیم‌های میزان مشهد و نوین کشاورز تهران در نخستین دیدار روز دوم در حالی مقابل همدیگر قرار گرفتند که در اولین دیدار روز گذشته خود مغلوب شده بودند و برای در کورس صعود به مرحله نیمه نهایی ماندن نیازمند کسب پیروزی در این دیدار بودند.

تیم میزان مشهد در همان ابتدای کار از اشتباهات فردی بازیکنان گمنام نوین کشاورز بهره جست و توانست 25 بر 17 پیروز این گیم لقب گیرد.

در گیم دوم بازیکنان نوین کشاورز تا حدودی کم‌اشتباه‌تر ظاهر شدند ولی باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و این گیم را نیز  25 بر 22 به میزان واگذار کردند تا مشهدی‌ها پیروزی را در نزدیکی خود احساس کنند.

در گیم سوم بازیکنان نوین کشاورز هر چه در توان داشتند به نمایش گذاشتند اما این در برابر اراده نوجوانان میزان کافی نبود و در حالی که بارها بازیکنان نوین کشاورز فرصت پیروزی در این گیم را داشتند در نهایت 31 بر 29 مغلوب شدند تا امیدشان برای صعود کمرنگ‌تر شود.

در دومین دیدار تیم باریج اسانس کاشان در حالی که در شب گذشته با یک بازی تماشایی و قاطعانه میزان مشهد را مغلوب کرده بود مقابل نوجوانان شهرداری زاهدان قرار گرفت که توانسته بودند آلومینیوم المهدی بندر عباس را از پیش رو بردارند.

باریجی‌ها در ابتدای دیدار با یک بازی منطقی و حساب شده نبض بازی را در دست گرفتند و با نتیجه 25 بر 17 پیروز شدند.

در گیم دوم که ماراتن اشتباهات دو تیم لقب گرفته بود کاشانی‌ها که تا لحظات پایانی از حریف خود عقب افتاده بودند با تعویض‌های تأثیرگذار مربی با تجربه خود فرشاد فرهومند روند بازی را تغییر دادند و با برتری 25 بر 23 به استقبال گیم سوم رفتند.

در گیم سوم نیز بازیکنان شهرداری زاهدان که خود را مستحق برتری در این دیدار می‌دانستند هر چه داشتند را به نمایش گذاشتند اما حمایت و تشویق بی‌امان معدود تماشاگران حاضر در سالن مانع موفقیت زاهدانی‌ها در این دیدار شد تا باریج اسانس این گیم را نیز با نتیجه 25 بر 19 به نام خود ثبت کند تا در نهایت با نتیجه سه بر صفر به دومین پیروزی خود دست یابد.

در سومین دیدار پیکان تهران به عنوان یکی از مدعیان صعود برابر تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس قرار گرفت که بازیکنان تیم تهرانی در همان گیم نخست با برتری 25 بر هشت برای سایر رقبا خط و نشان کشیدند و در گیم‌های دوم و سوم نیز با نتایج مشابه 25 بر 15 پیروز شدند تا پیکان در مجموع با برتری سه بر صفر به دومین پیروزی خود دست یابد و آلومینیوم همچنان در حسرت پیروزی در مسابقات باقی بماند.

در سومین روز مسابقات از ساعت 15 آلومینیوم المهدی بندر عباس برابر سبز جامگان میزان مشهد قرار می‌گیرد و در دومین دیدار که بسیاری از معادلات این گروه را روشن می‌سازد سبزپوشان کاشانی پذیرای نوین کشاورز تهران هستند تا در صورت پیروزی سه امتیازی میزبان مسابقات تا حدود زیادی صعود خود را به مرحله نهایی مسجل کند.

در سومین دیدار نیز پیکان تهران به رویارویی با شهرداری زاهدان خواهد پرداخت که در صورت برتری خودروسازان آنها نیز تاحدودی صعودشان را در دسترس می‌بینند.

انتهای پیام/63010/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول