اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پیشکسوتان والیبال کشور انجام شد

بررسی قوانین داوری والیبال در مازندران

رئیس هیئت والیبال آمل از برگزاری نشست هم‌اندیشی و مرور مباحث داوری داوران والیبال مازندران با حضور پیشکسوتان عرصه داوری والیبال کشورمان به میزبانی این شهرستان خبر داد.

بررسی قوانین داوری والیبال در مازندران

حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل از برگزاری نشست هم‌اندیشی و مرور مباحث داوری داوران والیبال مازندران با حضور پیشکسوتان عرصه داوری والیبال کشورمان به میزبانی این شهرستان خبر داد.

وی بیان داشت: در این دوره یک روزه که با تلاش هادی مرتضوی رئیس کمیته داوران هیئت والیبال مازندران دنبال شد حدود 20 داور درجه ملی و درجه یک والیبال مازندران حضور داشتند.

رئیس هیئت والیبال آمل تصریح کرد: احمد بندری و حمید حق‌بین از پیشکسوتان امر قضاوت و داوری والیبال کشور، ناظر و نماینده فدراسیون والیبال در دیدار لیگ‌های مختلف والیبال کشورمان به همراه حسین اولادی دبیر هیئت والیبال مازندران از مهمانان ویژه این دوره آموزشی بودند.

کوچک‌زاده گفت: مسائل و بررسی قوانین مختلف داوری والیبال از مهم‌ترین مباحث این نشست بوده که با همکاری اداره ورزش و جوانان آمل و هیئت والیبال این شهرستان و استان مازندران پیگیری شد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول